Linda29egentlig30!!!!

Grete71

Forumet er livet
Hvor er du hen? Har vært så stille fra deg i det siste.... [8|]

ORIGINAL: Grete71

Hvor er du hen? Har vært så stille fra deg i det siste.... [8|]
Er jo her jo [8D][:D] ligger for det meste på sofaen i løpet av dagen med mine deilige smerter.. Har noen gode øyeblikk og da er jeg litt her..

Hehe ja nå når jeg etterlyser deg er du her!!!!! [8D]

Uff stakkar deg.... Er ikke SLIK det skal være å gå gravid... Skikkelig ille til tider?

ORIGINAL: Grete71

Hehe ja nå når jeg etterlyser deg er du her!!!!! [8D]

Uff stakkar deg.... Er ikke SLIK det skal være å gå gravid... Skikkelig ille til tider?
Hehe.. Titt titt [8D] Nei, skal være en glede å gå gravid, men ikke i mitt tilfellet gitt.. På lørdag kunne jeg knapt gå.. da var det vondt når jeg satt, lå, gikk og alt på en gang.. Temmelig lei kan man si.. Og har jo tross alt 23 uker igjen liksom.. Formen din da?

Stakkar, stakkar deg... Og jeg som har ABSOLUTT INGEN PLAGER, som forrige gang... [&:] Fortalte jordmora om forrige svangerskap og fødsel, og hun mente også at jeg jammen ikke kunne klage! [8D][:D] Sånn i en fin tone... [:D] Krysser fingrene for at det fortsetter slik..

Er det ingenting du kan gjøre? Akupunktur?

Gikk til behandling sist med Sebastian , men de ga seg siden jeg bare ble verre.. skal evt inn å ta røntgen for å sjekke om nerver sitter i klem..

Fy flate så dumt! Skal jo liksom være en glede å gå gravid... [&:]

Noen er uheldige og jeg er desverre en av de [8D][:-] Men har fått beskjed om at et svangerskap til er ikke å anbefale da jeg kan ende opp i rullestol.. Helt greit siden vi bare vil ha to [:D]

Auda! Ja da får dette være den siste!!!!! [:D]

Back
Topp