Linda.B?

Strimmelpinne

Glad i forumet
Hei! Var du på godset-kamp i dag? Syns jeg kjente deg igjen, men så deg bare fra siden/bakfra, så er ikke sikker. Så ihvertfall en fin gravidmage.

Hei hei ja var på kampen gitt[:D] Satt på de hvite setene. Jeg så desverre ikke deg, men Hei hei[:)] og Gratulerer så mye med seieren[:D]

Ikke noe er som et hardt plastikksete for bekkenet. Gikk til og fra kampen- samboer måtte dytte meg hjem når det hele var ferdig. Bekkenet var jo slakta. hehe... Kom bare 2 min før dere og vi satt midt på ei rekke. Så når jeg skulle snike meg inn på plassen min så slo jeg magen til alle de på raden foran meg. [:D] Gratulerer med seieren ja. Ingenting er som å se fotball i haglevær. [8D]

Nei, de stolene er ikke noe for bekkenet.. Jeg tok med meg en god pute som letter en del for meg ihvertfall, da klarer jeg ihvertfall å gå etterpå[;)]
hehe jeg merka når vi gikk ut at magen var litt større gitt, den dylta jo liksom bort i folk her og der, glemmer det litt at det er litt størrelse på den.. hehe[;)]
Men kanskje vi møtes på sykehuset snart forresten, begyner å nærme seg disse hyppige kontrollen nå, så da skal jeg hilse hvis jeg ser deg[:D]

Så at mannen din bar på ei pute og regnet med at den var din. Ble sååå misunnelig. [:D] Jeg er på kontroller hver uke nå. Denne uka skal jeg dit både onsdag og torsdag. Ellers er jeg der som regel på onsdager. Går du til han Aarskog du og?

Ja puta var til meg, den sto høyt oppe på prioritetslista[:D] hehe, vil anbefale det neste gang altså[;)]
Jeg har ikke kommet så langt ennå, er 31+3 nå, så to uker igjen til jeg også kjører ned sykehuset, hehe.. Men jeg skal på onsdag jeg og, etter lunsj engang. Ja jeg går også til Aarskog..

Satt på genseren til sambo jeg. Hver gang alle reiste seg så ble jeg sittende. Orka ikke å reise meg. hehe... Men skal vel på kamp om et par uker og da vil jeg og ha pute!!! [:D] Har time hos Aarskog 13.10 på onsdag og hos fototekniker for å ta bilde av øya 14.30. På torsdag er det jm og ul igjen. Føler ikke jeg gjør annet enn å fly på sykehuset nå. Glad jeg bor i gåavstand. Da sees vi kanskje på onsdag da. [:)]

Da var vi to som som satt ivhertfall[:D] hehe.
Jeg har time kvart på et jeg d så er det forsinkelser så sitter jeg på venterommet når du kommer[;)]

Forsinkelser er det vel alltid hos han. Han er ikke typen som stresser akkurat. [:)] Skal prøve å komme litt før jeg. Så da sees vi sikkert.

Hehe ja du sier noe der, han er ganske så rolig av seg gitt.. men da sees vi kanskje på onsdag[:D]

Back
Topp