Lilys Dagbok !!!

Lily05

Betatt av forumet
HEI HEI !!

Jeg er 34 år gammel og har 2 nudelige Jenter 13, 11 fra før av (med min EX[>:])
Har giftet meg på ny nå i ca. 7 år nå, og han er 32 [:)]og vi har en nydelig jente på 5år sammen, så da har jeg tilsamen 3 nydelige jenter haha [:D][:D][:D].

Jeg trode det at det var min familie, å jeg var ferdig meg små unger, men etter at det hadde gåt 2 år så kom mannen min å sa han ville ha fler unger, i verste fall en gutt, hmm MENN sier jeg bare... Men etter at vi har snaket om det i et år så bestemte jeg meg til å ikke være så ego. å bare gi han en til, så vi begunte å planlege dette på når vi skulle begynne og kansje ta en sjek hos legen før man begynner....

Har begynt å planlege siden april i 2008 men så opdaget legen min at jeg har noe celle forandringer i livmor å jeg måtte ta noen tester før vi kynne begyne på noe beby....det ble til at jeg fikk tat en laserkornisering i november 08.
Etter det så har jeg bare ventet på at mine tester skule bli normale igjen...Å DET HAR DET BLIT

Da er vi i gang i gjen...
Har hat ønske på en siste en å håpet på at det blir en gutt denne gangen....men blir det jente så er hun velkommen.

Dette er på en måte første 1pp .

November 2009
Syklus 1

Første dag i siste menstruasjon: 01.11.2009

Min fruktbare periode: 13.11.2009 - 18.11.2009

Eggløsningen finner sted: 16.11.2009

Termin: 11.08.2010

01- Tr
02- Tr
03- Tr
04- Tr
05- Tr
06- Spoting vi Øver for di riktige dagane til neste uke [:)]
07- Spoting nesten utlært hihi [:D]
08- jaaa endelig kare
09- HMS Kurs fra 0900-1530
10- HMS Kurs fra 0900-1530
11- HMS Kurs fra 0900-1530
12- HMS Kurs fra 0900-1530
13-ingen EL [:@] ingen-
14-ingen EL [:@] ingen-
15-EL [:D]
16-EL [:D]
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26- GRAVID !!!!!
27-
28-
29-Helt klart gravid [:D]
30-

Unnfangelsen finner sted omkring: 16. november 2009

Hjertet begynner å slå: 11. desember 2009

Embryoet beveger seg: 4. januar 2010

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 11. januar 2010

Alle indre organer er ferdig formet: 11. januar 2010

Risikoen for spontanabort avtar: 25. januar 2010

Kvalmen avtar for de fleste: 1. februar 2010

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 8. februar 2010

Fosteret svelger og tisser: 22. februar 2010

Tid for ultralyd: 1. mars 2010

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 8. mars 2010

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 22. mars 2010

Fosteret begynner å høre: 12. april 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 10. mai 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned: 14. juni 2010

Svangerskapspermisjonen begynner: 21. juli 2010

Antatt termindato: 11. august 2010

ORIGINAL: Happygirl81

Gratulerer[:)]
Lykke til med svangerskapet[:)]

takk takk [:D]

litt av vært før dette svangerskapet.......har 3 nydelige jenter med masse problemer i svangerskapet å fødsel.........

sykmeler meg tidlig...men jeg gjør det fårdig jeg har en livmorhals såm er 3 cm lang (normal er den 10 cm) og jeg har fødet i uke 25+3....min nydelige jente var bare 774 gr...hun var min første jeg viste ikke hva såm sjedde, alt var nytt jeg var ung...bare 21 3 måneder på barneavdelingen å hun i kuvøse 2 av de 3 månedene...var usikker på om jeg fikk henne hjem eller hva sjer......alt gjik bra

så bled jeg gravid igjen etter 2 år...kontaktet en privat klinik som da videresente meg til en spesialist på ullevål-oslo, han kontrolerte meg hvær uke, han anbefalte meg å være så rulig som jeg bare kunne, bare ligge, ikke ha sex, å etter hvert som han så jeg vai i risiko .... så han inla meg på sykehuset i ca7-8 uker, fikk ikke gå på wc engang jeg fik bekken, bare dusje det var alt........men alt gjik bra den gang...hun komm til verden i uke 39+2 å var 3350gr.. 4 timer fra første ri.....dette var jo såm en drøm, alt var så mye lettere med en "" normalt"" barn

skjilt fra ex....gift igjen, ny man ønska barn med meg etter nr.2 var 5år
var jo bevist på hva er bra å ikke bra men uanset ny gjift å forelsket ...tenkte alt går bra denne gang å....men det ble ikke så... min tredje nydelige jente kom i hast i uke 28+5 1190gr, 2 timer fra første ri....2 måneder på barneavdelinga på ullevål-oslo 1 av2 i kuvøse å hele pakka som første gang ...alt er bra denne gang å

så dette er siste gang håper jeg...å jeg skal gjøre hva jeg kan å ikke få en fårtidlig barn igjen ...håper alt går bra
tror jeg skal kontakte min fastlege først...så vis jeg ikke for noe hjelp der tar jeg kontakt i en privat klinik hmmm
jeg gjør alt....ligger stille i 5-6 måneder, bare alt går bra

det grusomte av det værste har hent meg ... jeg har ingen beby i magen min lenger

på torsdag 21.01.10 morgen så stod jeg opp glad og fris, var på wc å så at jeg hadde masse slim å lite blod etter at jeg tørket meg ....satt på et bind og overvåket det hvær time....alt så ut ganske ysjuldig

på fredag 22.01.10 morgen sto jeg opp, rett på wc å så at dær var det ganske mye blod etter tørk ....ringte jeg fastlegen min...var der han sjeka blotryk og skjente på magen min, alt så bra ut, han anbefalte meg å ringe legevakt vis det bled være....etter legebesøk begunte jeg å kjenne menss smerter i mage, en time etter det så kjente jeg vannet GÅ ...........helt grusåmt følelse, var alene hjeme med minste dateren min med omgangsyken.....ringte mannen min, han kom på 15 min med taxi, kjørte meg på legevakten, blodet fossa bare helt sinsykt, å der avklatre de at dette var en SA .... legevakt sente meg videre til ullevål til å rense å forsikre at det ikke er noe rester....men det utrolige var at de ikke fant noe foster

jeg vil gråte men har ingen tårer lenger men egentlig orker jeg ikke mere jeg er så sliten .........men jeg har mine 3 nudelige jenter å min kjempe kjekke manen min jeg elsker så mye ........

Uff da...det var kjempeleit å høre....fikk tårer i øyekroken jeg nå! Sender deg mange tanker og klemmer i den tøffe tiden! Ta vare på deg selv! Godt du har mange rundt deg som er glad i deg og passer på deg!

så trist!

uff, dette unner jeg ingen... Håper det får bra med deg, og at du har støtte i mannen din. 

ORIGINAL: Happygirl81

Uff da...det var kjempeleit å høre....fikk tårer i øyekroken jeg nå! Sender deg mange tanker og klemmer i den tøffe tiden! Ta vare på deg selv! Godt du har mange rundt deg som er glad i deg og passer på deg!

sign

takk alle samen...det er mye bedre med meg nå, planleger en ny SV i mars/april så jeg for bare slappe av å fårbedre meg til da [:)]

masse lykke til neste gang Lily... 

yeee ...... TANTE RØD .... har kommet på besøk første gang etter SA

Første dag i siste menstruasjon: 23.02.2010

Min fruktbare periode: 07.03.2010 - 12.03.2010

Eggløsningen finner sted: 10.03.2010

Termin: 03.12.2010

hei ja... jeg har ikke vært noe aktiv her på lenge nå....har hat det HELVETE i hele 2010 ... mye har skjed på nesten et år men nå er vi tilbake igjen.....LIT AV HVERT AV MIN HELVETE I 2010

1 januar 2010.... fik jeg besje at min søster(54) har KREFT

22 januar 2010... spontanabort

05 mars 2010... brant huset

17 mai 2010 ....min søster blir veldig dårlig etter 6 cellegift behandlinger

15 august 2010.... legene har gitt opp min søster

1 oktober 2010....min 54 år gamle søster, min eneste søster dør av KREFT

Livet mitt er et eneste kaos for tiden, der det meste virker å motarbeide ....

15 november - 15 desember 2010...for vi besøk av svigeforeldre

NYTT ÅR endelig

28- 29 januar 2011 ....forsinket menstruasjon på 4-5 dager.......en IDE ....vil jo ikke at den kommer uanset EGENTLIG....men den kom , lit forsinket EN UKE

JA JA NY MÅNED NYE MULIGHETER

hi

Første dag i siste menstruasjon: 31.01.2011

Min fruktbare periode: 11.02.2011 - 16.02.2011

Eggløsningen finner sted: 14.02.2011

Termin: 09.11.2011

uff jeg er helt på tuppa nå...har kjøpt meg CB digital GR test og kan brukes opp til 4 dager før fårventet mens som er på mandag 28.2.11 ... SÅ I MORGEN TIDLIG TAR JEG DEN TESTEN...opdaterer dere da....ønsk meg lykke ;D

Masse masse lykke til!!!!!!!!!!

Takk babymama81 ......men jeg har ikke flaks denne gangen tror jeg....tokk den CB 4 dager før testen og den lyste IKKE GRAVID til meg på fredag og jeg har ingen symtomer på noe i det hele tatt, venter TR i morgen etter siklusen jeg har , så for den bare komme og bli ferdeg med den og begynne på ny runde [:D]

Så koselig å se deg her igjen, Lily! [:D]
Krysser fingrene for deg!

takk Kakken [;)]

pp2.......

Første dag i siste menstruasjon: 02.03.2011

Min fruktbare periode: 14.03.2011 - 19.03.2011

Eggløsningen finner sted: 17.03.2011

Termin: 10.12.2011

Back
Topp