Lillle, store Birk...

x1x*~Marianne og Birk~*

Elsker forumet
Er vell på tide å vise frem den nydelige gutten min igjen... Er ganske lenge siden nå...[:D]

Koser seg i pappesken[8D]

Litt misslykka nissebilde[8D]

Se så flink jeg er blitt, reiser meg opp etter alt, og har til og med sluppet meg litt...[:D]

Blid og fornøyd nissegutt, selv om han har øyekatar..

Tit tei[:D]

Fine store gutten din, herlige bilder da [:)][:)][:)][:)][:)][:)]

nooooooooo,så hærlig gutten din er da
en skikkelig sjarmør,selv med øyekatar[8D][;)]

Så herlig gutt du har [:)].

Så stor han er blitt[:D] Nyyyydelig gogutt[:)]

sånne pappeskebilder er så herlige, viser bare at enkle leker er supre, kjære hvor mye moro det kan komme ut av en eske og en tomflaske... og han var nuss på det misslykka nissebildet også...

ORIGINAL: Goklumpen

sånne pappeskebilder er så herlige, viser bare at enkle leker er supre, kjære hvor mye moro det kan komme ut av en eske og en tomflaske... og han var nuss på det misslykka nissebildet også...

hehe, ja er rart hvordan helt enkle ting drar til seg oppmerksomhet.. Har kjøpt mange fine leker til han med lyd og greier, men jusputten er faktisk det mest populære å leke med for tiden[8D][:D]

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Så flink og nydelig gutt du har[;)]

Så søt han er [:D] 

Den leken som han står og holder seg i ser kjekk ut. Er det knapper med musikk eller????? Sånn har jeg ikke sett før...

ORIGINAL: kjersti72

Fine store gutten din, herlige bilder da [:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: KaKe

Den leken som han står og holder seg i ser kjekk ut. Er det knapper med musikk eller????? Sånn har jeg ikke sett før...

jupps. når du trykker eller drar i de forskjellige dyrene på den, så bytter den mellom å spille musikk, lage dyrelyder og telle[:D] og du kan velge om hjulene skal vere låst, eller om den skal gå fremover[:D] den er kjempe kjekk Birk er blitt veldig glad i den....[:)]

ORIGINAL: *~Marianne og Birk~*

ORIGINAL: KaKe

jupps. når du trykker eller drar i de forskjellige dyrene på den, så bytter den mellom å spille musikk, lage dyrelyder og telle[:D] og du kan velge om hjulene skal vere låst, eller om den skal gå fremover[:D] den er kjempe kjekk Birk er blitt veldig glad i den....[:)]

Den kostet 350kr når jeg kjøpte den[;)]

Back
Topp