Lilling har mistet...

**Eggerøra**

Forumet er livet
...stemmen... [&o]
Sist hørt natt til lørdag, natt 2 av natt-avvenning... [:-]

Men han er frisk og blid, da, bare så stakkarsli der han ligger og presser frem noen falske toner i ny og ne, og ellers bare ligger og hveser... [&o]

Ikke stort å gjøre da, får varmt vann iblant [:)]

Ang. nattavvenning, hvor lang tid brukte dere som har gjort det?
Lilling har jo spist flere ganger på natten siden han ble født, og nå bestemte jeg meg for å avvenne. To første nettene var han skikkelig sint i en halvtimes tid, og lå og klaget litt en halvtime i tillegg... Nå de to siste nettene våkner han oftere og klager, men hyler ikke lengre da...
Gir vann i senga, og tar han opp litt om han gråter veldig. Har fått litt pupp halv seks, seks og halv sju (forskjellige dager). Men det er jo eneste gangen jeg ammer, så er vel berenset hvor lenge jeg har melk, da men...

ORIGINAL: *Annlka og Sander*

Uffda! Har nok sikkert bare ikke lyst å snakke med Mamman sin som avenner han med nattmaten [8D]

Hehe.. Her gikk det fort å greit å avenne han med nattflasken, ga han vann noen netter, sutret litt, men så gikk det fint, er bare av å til inne kl 6 å gir smokken eneste [:)]

Hørtes deili ut... Håper Lilling også "gir seg" snart... [:D]

Ja, han er sikkert fornærma [:-][&o][;)]

ORIGINAL: naftaline

Det tok vel kanskje 3 netter. Og han har vært ille! På det meste spiste han opptil annenhver time. Han har ikke sovet natta igjennom ennå, men litt tilbakeslag må man regne med.

I natt sov han fra 8 til 3, fikk smokken, sov til 6! [:D] Så det går an. Jeg hadde trodd det kom til å bli mye værre. Han flyttet samtidig på eget rom, kanskje det hjalp.

Lykke til!

Takk for svar [:)]

Har hatt 4 netter vi da, syns han sov bedre de to første, selv om han raste litt...hehe... Så vi får se hva som skjer etterhvert. Skal ikke gi meg nå som jeg er så godt igang hvertfall [:)]

Kanskje skulle vi flyttet ham på eget rom, ja... Bare ikke surret oss  til å gjøre det ferdig ennå... Skulle jo bli ferdig til han kom, men så rakk vi jo ikke, så har tatt litt nå og da etterpå, men ikke mye som gjenstår da [:)]

...ikke så frisk å blid lengre...

Ble bare mer og mer sur, sov 2t (!), fikk middag og spydde opp alt... Sovnet nesten på stellebordet imens han surket, og sover nå i senga... Hmmm... oppe i 37.5 i temp (vanlivis 36.5)...
Mistenker en tann [>:]

Back
Topp