TakkÅåååh, se på lille frøkna![]()
Gratulerer så mye med ei lillesøster i magen
Er SÅ mye søtt tøy til jenter
![]()
Ja, jeg ser virkelig frem til å kunne shoppe litt nye klær
Mye morsommere å kjøpe til jente enn til gutt Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkÅåååh, se på lille frøkna![]()
Gratulerer så mye med ei lillesøster i magen
Er SÅ mye søtt tøy til jenter
![]()
Ja, jeg ser virkelig frem til å kunne shoppe litt nye klær
Mye morsommere å kjøpe til jente enn til gutt 

Kjenner det best når jeg ligger på siden. Da er det sånne små bobler/kiling inni der, og jeg er ikke i tvil om at det er bevegelser fra henne
Jeg må liksom konsentrere meg og kjenne etter, hvis ikke kjenner jeg ikke noe, men bevegelsene blir nok tydeligere snart

Han sover natta igjennom, og våkner ikke før 08.00-08.30! Da ligger han å pludrer og koser seg, og har det ikke travelt med å stå opp
På nyttårsaften skøt folk opp raketter rett ved siden av blokka vår, og jeg var så redd han skulle våkne av det, men neiida, han sov igjennom alt han!

Lille frøkna lå og sprellet og bevegde seg masse! Virker som det er litt mer liv i henne enn i storebroren sin, for han lå som regel og sov på alle UL’ene vi var på med han 
De har så mye fint!!

15 dager før termin, så blir spennende å se om hun holder seg inne frem til da, eller om vi må flytte keisersnittet slik som forrige gang 
Vi gjorde alt vi kunne for å få henne til å flytte beina - jeg danset og fikk sterk saft, men neiiida, tydeligvis var dette favorittposisjonen hennes
Viktigste var jo å få vite at alt var fint, og det var det
Han elsker «bæ bæ lille lo, da du dode bo» og synger (kun denne delen) for seg selv når han ligger på rommet og skal sove 
Han er i en utrolig morsom alder nå, og elsker spesielt dator (traktor), eh-eh-eh (hund) og pipp-pipp (fugl) 

Det var veldig godt med en slik dag, med bare han og meg. Kjente jo litt på den bekymringen om jeg var for lenge/ofte i varmt vann/badstue mtp svangerskapsforgiftning, men jeg håper at det har gått greit siden jeg var såpass bevisst på det og ikke satt så lenge per gang. Drakk mye vann og tok pauser. Men fikk skikkelig hodepine da vi dro hjem igjen, så jeg lurer på om det var klor-lukta som gjorde det..? Hodet er i hvert fall mye bedre i dag!
Men jeg gruet meg litt fordi jeg var redd for resultatet. Jeg hadde svangerskapsdiabetes sist, og jeg syntes det var så stressende.
5,0 på fastende og 5,7 etter 2 timer. Det var en stooor lettelse! Forrige gang tok jeg testen da jeg var 25+0, og da var fastende 5,4. Nå ble det jo fire uker senere, så jeg forventet høyere tall på fastende 
Hadde ikke forventet noen babyshower (fikk det ikke forrige gang), så jeg ble mildt sagt veldig overrasket, og tårene trillet fordi de hadde stelt i stand dette for meg
Og får skikkelig hodepine av hostingen.. I tillegg har jeg fått smerter i brystryggen på høyre side (rett under skulderbladet), og rett under ribbeina på høyre side. Hadde noe lignende forrige svangerskap også, men føles mye verre ut nå. Mulig det er fordi jeg sitter mer på gulvet og leker med mini i ugunstige posisjoner, og bærer en del på han (som er rundt 11 kg nå!) 

Har ikke helt den nesting-mode’n som sist, men det er sikkert fordi jeg allerede har en på 1,5 år, og i tillegg vært syk store deler av svangerskapet 
Aldri kjent noe sånt før! Masse press på blæra også 
Bare 21 dager igjen til pks!
Denne uka ble plutselig full av planer - kiropraktor, tannlege, svangerskapskontroll og litt sosialt. Også skal jeg og samboeren på siste date før babyen kommer på lørdag 
Bare 9 dager igjen til pks, og dagene går faktisk veldig fort!
samtidig som det er slitsomt, tungt, bekymringsfullt, og mange hensyn å ta. I tillegg til at immunforsvaret mitt har blitt totalt fraværende under graviditeten 

Jeg vet ikke om det hadde noen sammenheng, men om det skjer denne gangen også, så kan man jo begynne å lure 

Vi har sett på en rekke elbiler, og landet til slutt på (helt ny) Volkswagen ID.4 Pro 4Motion Highline. Jeg tror vi kommer til å bli veldig fornøyd med den. Da får vi plass til både bilbur, Cybex Priam og reisetrille, og i tillegg har den god plass i baksetet til BeSafe Stretch. Nå har vi en Nissan Leaf, som vi egentlig er veldig glad i, men det blir for liten plass i den.. Nå gjenstår det bare å få solgt den 
Kose deg med aller siste dag som gravid 
TakkFiiiine babymagenKose deg med aller siste dag som gravid
![]()

)

Har ikke merket noe til sjalusi ennå. Han blir litt engstelig hvis hun begynner å gråte (som er svært sjeldent, kun når hun er sulten), men det går seg nok til