Lillestrømtreff

2gang

Glad i forumet
Er dere klare jenter?
Neste onsdag, kl 11.30 i Lillestrøm.
Det er vel noen av oss som er usikre, eller ikke kan (regner ikke med at minnimor kan komme og vise oss vidunderet sitt).
Hva tror dere?

Mulig, mulig!!

Oiiii.... det hadde jo vært hyggelig med et treff da.
Vet liksom ikke om jeg kan... Får melde meg på med forbehold jeg nesten [:)]

Regna med det, Hege77. Men hyggelig om du stikker innom, om du ikke er på føden!
Hvem andre kan vi regne med?

Hepp hepp.. jeg er med... [;)]

Så bra, blir gøy å treffe deg schnuppa!

ORIGINAL: 2gang

Så bra, blir gøy å treffe deg schnuppa!

Samme til deg... [;)][;)]

Jeg er med, jeg er med, har savnet dere sååååååååååååånnnn..........[;)]
Skal høre med Minnimor i løpet av dagen i dag, og om Monicus har lyst til å vise frem vidunderet sitt også, så hadde det jo vært superkoselig [:D] (Kan resten av oss sitte der med melkespreng i hver pupp, hehe....)

Tror forresten jeg skal høre med Hege også, om hvordan det går med henne! Virket jo som om det kanskje var oppstarten på noe igår?? Spennende, spennende dette her [:)]

Ser ut til å være en laaaangsom oppstart Lucky2 [:'(]
Har hatt kraftigere rier denne morgenen, nå kommer de bare innom når det passer seg. Ser nok ut til at det ikke bllir noe treff på meg til onsdag [:(] Stor mulighet for at noe kan skjer her ganske så snart.

Der får i alle fall kose dere masse på treffet og sladre til meg etterpå [:D] Så skal jeg sladre til deg når det skjer noe her [;)]

Her ser det jo ut til at det skjer noe med noen og enhver. Jeg tror vi må ta et opprop kl 10.30 på onsdag, for å se om det i det hele tatt er noen som kommer. Hva tror dere om det? Jeg har ikke lyst til å komme til Lillestrøm, og bli sittende alene.
Hvor skal vi møtes? Dere som er bedre kjent enn meg, kan bestemme.

mulig jeg også kommer...-eller kanskje ikke...-får besøk av ei venninne på onsdag..
Så teit, det var jo dumt da!!Vil jo møte dere igjen!!!

Det hørtes ganske smart ut ja, brått ligger vi på Ahus hele gjengen - og må ta treffet der i stedenfor [:D]

Kan vi ikke si at vi møtes på Klimt, da? Der har vi jo alle vært før, så det kjenner vi til! Også vet vi jo at de har god is der [;)]

Jeg skulle veldig gjerne vært med, men kan dessverre ikke den dagen.. Kos dere hvis det blir treff da.

Liten oppsummering:
Slik det ser ut i dag blir det Lucky2, schnuppa og 2gang som møtes på Klimt kl 1130 i morgen?
Så tar jeg et eget opprop i morgen kl 1030.

Jepp, jeg er med.... [;)]

Jeg er nok litt for sliten til å være med, men neste treff.. juhuuu..
Ha en nydelig dag vaggegåser[;)]

ORIGINAL: Nahemah

Selv om jeg ikke er med i juliklubben, kan jeg være med på treff???
bor i lillestrøm liksom[:D]

Her er det bare å henge seg på, blir koselig å se noen små også [:)]

Jepp, jeg kommer i morgen i hvertfall. Var hos legen i dag, og er ikke moden ennå [:@], så her blir det nok ikke noe baby før etter termin tenker jeg!!
Men er veldig klar for is [:D] og koselige tupper [:)]

Jeg kommer[:D][:D][:D]
Tar med meg Kian og blir der en 15-20 min.
Har sååå lyst til å treffe dere!!

åååååååå så bra Monica... Gleeder meg til å treffe både deg og sjarmtrollet...

Sees snart

KLeeem

ORIGINAL: Monicus

Jeg kommer[:D][:D][:D]
Tar med meg Kian og blir der en 15-20 min.
Har sååå lyst til å treffe dere!!

TJOHOO, nå gleder jeg meg enda mer [:D]
Bør kanskje ta med ammeinnlegg, for her kommer spruten til å stå ut av hver pupp når jeg ser en nuddelig liten bebbis , hehe...[:D]

Så koselig, Monica, at du savner oss [;)]

Back
Topp