Lillespøns reise til babyen❤️

Hurra for oppstart! Blir spennende!

Sprøytedag 2. Trøtt som f og vondt i hodet, men det er aldeles ikke sikkert at det er bivirkninger. Syns isåfall at det kom drøyt fort isåfall:eek: Kom på idag at den dagen jeg fikk mensen i denne syklusen, var det akkurat ett år siden vi fikk vite at vi måtte å ha hjelp med å få barn. Sært!

Jeg hadde bivirkninger fra sprøytedag 2 nå sist, ikke ille, men jeg kjente det kraftig i eggstokkene.
Hos oss skjer også ting på merkedager!

Håper dette forsøket resulterer i både graviditet og egg på frys ❤️

Håper ikke du får veldig med bivirkninger :angelic:

Sprøytedag 5. Idag begynte jeg med Orgalutran. Fem dager til kontroll:joyful: Kjenner nesten ikke bivirkninger, annet enn at jeg har endel vondt i hodet. Holder meg opptatt, fjelltur i går og fjelltur i dag i strååålende sol. Godt å få en smak av sommer her oppe i nord:)

HJELP, idag har hodepinen vært intens:sour: Har heldigvis hatt fri idag da. Spent på hvordan det går å være på jobb i morgen. Må vel bare prøve å ta Paracet om det blir for ille, idag har jeg holdt meg tim solbriller og kald klut.

Jeg hadde også en forferdelig hodepine nå sist. Hold ut, det går over!

Jeg og, så I FEEL you!! :banghead:
Drikk godt, en Paracet skader ikke, ta det med ro så godt du kan. Og som FruAlve sier, hold ut - du er snart ferdig :Heartred:Heartred

Back
Topp