Lillespøns reise til babyen❤️

Takk dere ❤ er på jobb nå, men tror ikke jeg skal dra på jobb mer før jeg tar ferie neste fredag. Er så belastende for meg å være her, med gravide og nyfødte babyer rundt meg hele tiden. Føler ikke jeg klarer å være tilstede og gjøre en god nok jobb slik det er nå.
Det tror jeg er en god avgjørelse:Heartbigred stor klem:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
 
Nei og nei lillespøn ❤️❤️❤️ god klem :sorry:
 
Ånei dette var leit å komme inn til :( Sender deg masse klemmer ❤️ Høres lurt ut med en pause fra jobb så du kan få det hele litt på avstand ❤️ Neste gang sitter den skal du se!
 
Uff, veldig trist å høre. Du gjør rett i å ta noen dager fri :Heartred sender en stor klem :Heartred
 
Tusen takk før alle fine ord, dere❤ Det betyr masse! Jeg vet at det var veldig tidlig og alt, men jeg rakk å glede meg ordentlig over spiren. Jeg er skikkelig lei meg. Sluttet med Lutinus, men blødningen er ikke kommet igang enda. Dette er skikkelig dritt.
 
Tusen takk før alle fine ord, dere❤ Det betyr masse! Jeg vet at det var veldig tidlig og alt, men jeg rakk å glede meg ordentlig over spiren. Jeg er skikkelig lei meg. Sluttet med Lutinus, men blødningen er ikke kommet igang enda. Dette er skikkelig dritt.
Vet akkurat hvordan du har det. Når jeg hadde kjemisk rakk jeg å glede meg masse, det er en skikkelig nedtur det der. Men man kommer seg gjennom det og fatter nytt mot til nytt forsøk. Og neste forsøk blir jo FER og det er deilig.
 
Vet akkurat hvordan du har det. Når jeg hadde kjemisk rakk jeg å glede meg masse, det er en skikkelig nedtur det der. Men man kommer seg gjennom det og fatter nytt mot til nytt forsøk. Og neste forsøk blir jo FER og det er deilig.
❤❤❤ For noen utrolig fine ord. Takk! Kjenner litt på det der at jeg ikke egentlig var gravid, siden det "bare" var en kjemisk, og dermed ikke burde være så lei meg som jeg er. Men det var vår aller første positive test på to år med prøving, så vi kunne ikke la være å glede oss over det. Nå skal jeg prøve alt jeg har å ha en fin sommer og glede meg til august og nytt forsøk.
 
Nei, så leit.. tenker på deg, det er helt lov å glede seg over den lille. Den er jo så ønsket og planlagt at det halve kunne være nok. Det skulle IKKE vært lov å miste for oss assistert jenter. Klem i fleng ♡
 
Takk for støtten alle dere nydelige damer❤ idag begynte jeg å blø skikkelig. Har begynt å akseptere at det gikk som det gikk. Fikk sykemelding denne uken, heldigvis. Neste innsett blir i august/september, alt etter hvordan mensen bestemmer seg for å oppføre seg. Det blir i styrt syklus med Estradot. Håper jeg klarer å nyte sommeren.
 
Kjøpte inn EL-tester (og vin) idag. Det er vel lov til å håpe på et lite sommermirakel?

Dagene går sakte her, dårlig vær og da blir jeg sååå værsyk. Håper mensen kommer etter 15.august slik at jeg slipper å vente helt til september.
 
Back
Topp