Lillesøster er her!

Ååh, gratulerer :Heartred tårer i øynene her nå! Godt det gikk bra :Heartred
 
Kjente ikke liv i går morges, og sukker og risting på magen ga ingen respons. Inn til føden for sjekk, avvikende CTG og ingen bevegelser å se på ultralyd. Igangsetting nevnes. Ny CTG, fortsatt for lite fres, og ikke engang pustebevegelser å se på ultralyd. Legen er usikker på om barnet vil tåle rier, så operasjon blir bestilt. Pappaen må ordne seg vikar på jobb, og rekker akkurat å ankomme idet de grønnkledde triller meg ned.

Lillejenta er blå når hun kommer ut, men hun gråter, og hun kommer seg raskt. Jeg får holde henne inntil meg mens de syr meg sammen. Bollekinn og masse svart hår, 2570 gram og 46 cm. Angriper pappaen sine brystvorter mens jeg er på oppvåkning, så jeg får henne til meg, og hun har hengt på puppen siden :D

Gratulerer så mye med jenta! Så godt at alt er bra med dere!! :) :)

Kan jeg spørre om det var null liv da du reagerte eller bare mindre enn vanlig?
 
Last edited:
Gratulerer så mye med jenta [emoji176] Fantastisk at alt gikk fint, det hørtes jo fryktelig dramatisk ut. Ønsker dere fine dager [emoji254]
 
Gratulerer så mye med jenta! Så godt at alt er bra med dere!! :) :)

Kan jeg spørre om det var null liv da du reagerte eller bare mindre enn vanlig?
Takk! :)
Nesten null. Fikk bare hikke som respons. Men hvis aktiviteten gradvis avtar er det også grunn til en ekstra sjekk.
 
Gratulerer så mye med lille jenta!! :)
Så godt at alt gikk bra! :Heartpink
 
Gratulerer så mye![emoji5] Så bra at alt gikk bra!!
 
Guri, det ble dramatisk! Godt du stolte på magefølelsen og ringte. Gratulerer så mye!! ❤️❤️❤️
 
Gratulerer så mye :) Godt alt gikk bra og at du stolte på dine intuisjoner
 
Gratulerer[emoji173]️
 
Gratulerer så mye med lillesøster!! Må ha vært skummelt der og da, men endte heldigvis godt!

(Tenker jeg kommer til å være litt ekstra obs fremover.. men her er det ikke noen systemstikk i når hsn er aktiv..)
 
Back
Topp