Lillesøster er her!

Timian

Elsker forumet
Kjente ikke liv i går morges, og sukker og risting på magen ga ingen respons. Inn til føden for sjekk, avvikende CTG og ingen bevegelser å se på ultralyd. Igangsetting nevnes. Ny CTG, fortsatt for lite fres, og ikke engang pustebevegelser å se på ultralyd. Legen er usikker på om barnet vil tåle rier, så operasjon blir bestilt. Pappaen må ordne seg vikar på jobb, og rekker akkurat å ankomme idet de grønnkledde triller meg ned.

Lillejenta er blå når hun kommer ut, men hun gråter, og hun kommer seg raskt. Jeg får holde henne inntil meg mens de syr meg sammen. Bollekinn og masse svart hår, 2570 gram og 46 cm. Angriper pappaen sine brystvorter mens jeg er på oppvåkning, så jeg får henne til meg, og hun har hengt på puppen siden :D
 
Gratulerer med lillejenta, og så flott at det gikk så fint
 
Først av alt, gratulerer med den lille!! [emoji1] [emoji7] [emoji171] Jeg fikk skikkelig vondt i meg av det du skrev og det må sikkert ha vært veldig skremmende i timene før du fikk se henne i god behold. Er veldig glad for at alt gikk bra [emoji175] Kos dere i barseltiden [emoji4]

Sent from my D5803 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så mye med lille frøkna :Heartred Herlig at hun har kommet seg så bra og er så drikkevilling:happy:

Men guri så skummelt først. Det viser hvor viktig det er at man ringer føden om noe er annerledes. Har de sagt noe om hva som kan ha skjedd?

Viktigst av alt... koooos deg og nyt frøkna :D
 
Gratulerer så mye med lille frøkna :Heartred Herlig at hun har kommet seg så bra og er så drikkevilling:happy:

Men guri så skummelt først. Det viser hvor viktig det er at man ringer føden om noe er annerledes. Har de sagt noe om hva som kan ha skjedd?

Viktigst av alt... koooos deg og nyt frøkna :D
Takk! Ja, nettopp, man må ringe når noe er annerledes. Jeg kjente liv på kvelden før, altså siste døgn, men ikke i 4-5tiden på morgenen som jeg vanligvis pleier. Så da prøvde jeg alle triksene først, og ringte føden halv syv. Og godt var det, at jeg ikke ventet!

Jeg hadde sannsynligvis morkakesvikt sist, mye mulig at det var morkaken som var i ferd med å svikte nå også. Men kan visst ikke forvente å få noe klart svar på det.
 
Først av alt, gratulerer med den lille!! [emoji1] [emoji7] [emoji171] Jeg fikk skikkelig vondt i meg av det du skrev og det må sikkert ha vært veldig skremmende i timene før du fikk se henne i god behold. Er veldig glad for at alt gikk bra [emoji175] Kos dere i barseltiden [emoji4]

Sent from my D5803 using BV Forum mobile app
Tusen takk!
Jeg var kjemperedd, tenkte jo selvfølgelig det verste, at hun skulle dø, at hun hadde blitt lam av oksygenmangel... så godt å høre henne hyle da de løftet henne ut! Hun virker frisk og sterk nå som hun er på utsiden :)
 
Takk! Ja, nettopp, man må ringe når noe er annerledes. Jeg kjente liv på kvelden før, altså siste døgn, men ikke i 4-5tiden på morgenen som jeg vanligvis pleier. Så da prøvde jeg alle triksene først, og ringte føden halv syv. Og godt var det, at jeg ikke ventet!

Jeg hadde sannsynligvis morkakesvikt sist, mye mulig at det var morkaken som var i ferd med å svikte nå også. Men kan visst ikke forvente å få noe klart svar på det.

Nei, du får vel ikke noe svar på det. Jeg fikk høre på sykehuset i går at de ikke obduserer morkaka til alle de mistenker har morkakesvikt, så det blir jo antagelser. Jeg har muligens en form for det jeg også, går på kontroller hver uke. Men nå skal jeg følge enda mer med på bevegelser!

Heldig som har frøkna di, nyyyyt!!
 
Så skremmende, men så bra det gikk så fint. Gratulerer masse -- og kos dere sammen!:Heartbigred
 
Gratulerer så mye :) Så bra det endte godt tross dramaet forut!
 
Gratulerer så mye :Heartred

For en dramatisk ankomst til verden!
Så bra at du ringte inn og ble tatt inn med en gang!

Håper alt er bra med deg også, at du og lille får kose dere masse sammen :Heartred
 
Gratulerer med ei lita jente, og så veldig godt å høre at det gikk bra [emoji4] greit med en påminnelse om å følge med på at det er liv, selv om det også er litt skummelt.... [emoji54]
 
Gratulerer så mye!❤️❤️
Og for en dramatikk! Men så bra å høre at alt gikk bra og at lille er i form!

Kos dere masse sammen ❤️
 
For en dramatisk vending! Så deilig atd et går så bra nå når hun er ute, og at ammingen går bra <3 Gratulerer så mye, så håper jeg det går rba med dere når inntrykkene har lagt seg og dere får tatt alt inn over dere :) <3

Takk og lov for en årvåken mamma som tok grep :) <3
 
Back
Topp