x1xSchmoopy
Forumet er livet
Nå, har du mannet (kvinnet[;)]) deg opp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LillepoohTja får se når jeg kommer ut i bilen...Har hvertfall pakket tingene klart i fotosekken min...
ORIGINAL: lilletrampeNysgjerrig[8|][:D]
ORIGINAL: LillepoohHåper de tar master, for det gjør de på nettet...Da kan man shoppe uten å tenke... hehe...Fort vekk med denne kommentaren før gubben ser...hih ihihihiihih...
ORIGINAL: Lillepoohnei, får pakke meg ut... oj, oj, oj...
ORIGINAL: Lillepoohfår se om jeg får skrablet ned noen tanker senere ikveld...Og Jippii... Det er ikke forsent å vær emed... hihi...[:D]
ORIGINAL: LillepoohMYE morsommere om du kunne vært med Jippii!!!

ORIGINAL: LillepoohSånn da er jeg kommet hjem og lekt litt med H-T fø rjeg fikk ham i seng...Synes det å komme alene ikke var helt min greie der. Var så mange somkjente hverandre og satt i gjeng eller par, og litt uoversiktlig, for de haddevisst en mal alle skulle lage noe ut av, og med premiering etterpå, men detskjønnte jo ikke jeg noe av når det ikke var noen som sa no'... Men det varnå ålreit likevel. Fikk ikke scrappa, men hørt og sett på han som var der fraQk, og selvfølgelig shoppa...Uffda... Gikk litt penger idag og... hehe...