Lillenupp

LeneChr

Forumet er livet
Håper alt er bra etter gårsdagen? Har ikke sett deg her inne siden i går, så blir jo bekymret for deg. Håper det gikk bra med alle passasjerene og at du og nurket har det bra. Stooooor kooooos
 
Håper å høre fra deg snart!!!!!!!!!!!
 
 
 
Signerer
 
Jeg også!!
 
Nå stiger bekymringen vet du!!! Snakk til oss!!!!
 
Tenker på deg!!!
 
Back
Topp