Lillen gråter i søvne

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Flere som har små som skriker og gråter i søvne? Jeg skvetter til å går for å sjekke, men rekker aldri ta han opp for å trøste før han sover igjen som om ingenting har skjedd. Skriker bare noe sekunder. Noen som vet hva det kommer av?

Drømmer eller luftsmerter?
Her begynner han plutselig å puste fort mens han lager grimasen han får når han skal til å skrike. Og så går det over...

Min ruller med øynene (noe som er litt crepy å se på) og det høres ut som hun ler noen ganger mens hun sover... :) og ellers har hun en haug med rare lyder på gang om natta! Skvetter gjør hun også... Sikkert helt vanlig det du opplever! De drømmer nok litt!

Skjer her og.. et lite skrik før han sovner igjen

Samme skjer her! Tenker og at det er drømmer eller luftsmerter.

Ja min gråter slik sår gråt, tror hun drømmer. Har hørt at mange babyer har "mareritt" om fødselen.

Min ruller med øynene (noe som er litt crepy å se på) og det høres ut som hun ler noen ganger mens hun sover... :) og ellers har hun en haug med rare lyder på gang om natta! Skvetter gjør hun også... Sikkert helt vanlig det du opplever! De drømmer nok litt!
Sånn holder min på også! De er så søte når de "ler" i søvne :-)

Samme her og! Tenker luftsmerter eller drømmer? Noen ganger hører jeg at det kommer bæsj i bleia rett etterpå, så da tenker jeg magesmerter/pressing?

Ja min gråter slik sår gråt, tror hun drømmer. Har hørt at mange babyer har "mareritt" om fødselen.
Det gjør snuppa mi også. Skikkelig vondt i mamma hjertet å høre på. Men rekker aldri å få trøstet henne før hun har sluttet.

Back
Topp