Lillemor82!!

ladand

Glad i forumet
Hei,

må bare spørre jeg for jeg begynner å bli litt stressa. Vi har jo kjøpt hus begge to, og dere overtar før oss så jeg.. Skal dere pusse opp mye? Får anbefalinger fra alle om å ikke begynne oppussing når man venter barn pga lite søvn, lite tid osv. Men har jo vedig lyst til å pusse opp da. Hva gjør dere? Har dere snakket noe om det?

Hehe, takk skal du ha[:D]

var jo ikke meg du spurte, men svarer forde jeg..[8D]
Vi overtok huset vårt 1 nov i fjor og har holdt på med oppussingen siden da.. Ble ferdige for 2 uker siden. Jeg kan virkelig ikke anbefale noen å gjøre det altså!!! Nå har jo dette vært skikkelig stor renovering.. det var ikke beboelig ( Ikke strøm, vannrør, isolasjon, vegger)
Det er har ært fryktelg slitsomt og jeg kommer ALDRI til å pusse opp noe under graviditet igjen!!!

takk for svar Anede. Vårt er fullt beboelig, og vi har leiligheten vår frem til vi skal flytte inn. damen vi kjøper av kjenner vi og hun er snill å lar oss overta før vi betaler. Men vi har endel planer da, som å rive kjøøen og sette opp nytt. Og å rive en vegg og male etter vi har gjort det. men det er det hele. Men kan se for meg at det kan bli slitsomt likevel...

Back
Topp