Lillemor

kosemor

Glad i forumet
Håper hu kan klare fordøye maten snart.. Fikk bare kjapp rapport siden det var legevisit nå...

Hu viste mistrivsel om de la henne i lysbehandling i natt, så de måtte fjerne det og legge over varmt teppe isteden ... Hadde bare kommet en hard lort som avføring , de gir henne paracet 3 ganger i døgnet fordi de tror magen plager henne og påfører henne smerte

Syntes det er litt dårlig at vi som foreldre ikke får være tilstede når legevisit pågår igrunn, mener man får lov til det på Lillehammer

Så godt at det går fremover! :) Får du tilbragt litt tid sammen med henne eller?

Håper hu kan klare fordøye maten snart.. Fikk bare kjapp rapport siden det var legevisit nå...

Hu viste mistrivsel om de la henne i lysbehandling i natt, så de måtte fjerne det og legge over varmt teppe isteden ... Hadde bare kommet en hard lort som avføring , de gir henne paracet 3 ganger i døgnet fordi de tror magen plager henne og påfører henne smerte

Syntes det er litt dårlig at vi som foreldre ikke får være tilstede når legevisit pågår igrunn, mener man får lov til det på Lillehammer
Off. Jeg håper virkelig hun blir mye bedre snart, så dere kan dra til Lillehammer. Og at du kan være mer sammen med henne. Det er jo noe du virkelig trenger vil jeg tro. Jeg veit ikke hva jeg hadde gjort, hvis det var meg. Dette er jo mitt første barn, og jeg må virkelig si jeg syntes du er utrolig sterk !
Dette er jo andre gang du opplever dette, så kan jo ha noe med det å gjøre. Ikke veit jeg. Men du er hvertfall utrolig flink! Stå på videre :) jeg har trua på dere begge to <3

Så godt at det går fremover! :) Får du tilbragt litt tid sammen med henne eller?
Har ikke fått henne på brystet ennå, så lengter etter det i grunn .. Hu er jo ei uke i morgen

Så kjedelig. Men hun får vertfall god behandling da.. Og jeg er helt enig om at du er sterk! Lykke til videre satser på at alt går bra :)

På rikshospitalet er det ikke vanlig å la foreldre være der under legevisitten. Det går i spesielle tilfeller, men i hvert fall ikke når de diskuterer andres barn som ligger i nærheten. Prøv å legg merke til om det er legevisitt på spesielle tidspunkt, så du kan mer planlegge besøkene.

Back
Topp