Lillemor ler ikke :/

HøstGlede<3

Forelsket i forumet
Noen flere her med bebiser som ikke ler?
Har fått ut et hikst en gang i blandt men hun er fire mnd og ingen latter. Vet det er tidlig, bare lurer på om noen her som også føler det samme. Venninna mi sin baby er nesten en mnd yngre og ler.

Eller er det kanskje bare jeg som ikke er særlig morsom? Haha :)

Noen flere her med bebiser som ikke ler?
Har fått ut et hikst en gang i blandt men hun er fire mnd og ingen latter. Vet det er tidlig, bare lurer på om noen her som også føler det samme. Venninna mi sin baby er nesten en mnd yngre og ler.
Slapp av. Mi er 6 mnd 5 januar og er nettopp begynt med smålig latter :) Alle barn er forskjellige, og noen er tidlig ute, andre ikke. Vår er født en måned for tidlig, men likevel tidlig ute motorisk sett. Dog sitter visst latteren langt inne :p første ordentlige smålatter vi har fått skjedde for en uke siden :)

Min første lo aldri No særlig som baby. Min 2. Er straks 4 mnd og lo første gang her om dagen.

Lillebror lo tidlig, allerede rundt 2 mnd. Men i storesøster sin babybok står det at hun først lo når hun var 4,5 mnd. Så det kommer nok :)

Babyer er veldig ulike! Storebror lo veldig mye fra han var 3mnder, storesøster lo innimellom fra hun var 4mnder, og lillesøster ler av og til men hun smiler veeeldig mye :p hun er 4mnder

Snuppa vår kan le, men gjør det ikke med mindre noe er hysterisk gøy. Bestefaren hennes får henne til å hvine og le. Ellers ler hun hvis jeg kommer nær henne under armene ved av/påkledning, så hun er nok kilen :p Håper det kommer oftere etterhvert :)

Veit ikke om det kan kalles latter,men min smiler og gaper veldig med noen høye lyder når noe er morsomt ;)

Snuppa vår kan le, men gjør det ikke med mindre noe er hysterisk gøy. Bestefaren hennes får henne til å hvine og le. Ellers ler hun hvis jeg kommer nær henne under armene ved av/påkledning, så hun er nok kilen :p Håper det kommer oftere etterhvert :)
Akkurat samme her, bare pappaen og morfaren som har fått han til å le hysterisk :D

Veit ikke om det kan kalles latter,men min smiler og gaper veldig med noen høye lyder når noe er morsomt ;)

Ja, slik er mi også <3
Er egentlig flink til å ikke sammenligne, for hun er tidlig/normalt ut med alt annet, kun derfor jeg lurte på latteren :D men den kommer nok.

Her var vi også tidlig ute med latter, men syns jeg husker storebror var litt senere, så er nok store forskjeller ja:)

Er nok forskjell på bebisen :happy:
Gled deg til det skjer, da kan det hende du gråter en skvett :Heartred Det gjorde jeg

Back
Topp