lillemille.dk

Potepiloten

Betatt av forumet
Har noen av dere bestilt fra lillemille.dk?

Lurer litt på hvor lang tid det tar før man får varene der i fra :)

Jeg tenkte jo å bestille en "storebror-genser" der i fra, men har jo nettopp innsett at jeg trenger jo genseren innen 13 dager da i så fall..

Hehe planlegging har aldri vært min beste egenskap, og den blir definitivt ikke bedre av å være gravid 

Du får den innen 13 dager tipper jeg:) Jeg bestilte storebrorbody derfra denne uka, og den er sendt, så den kommer sikkert på mandag:) Jeg har bestilt varer derfra før, og da har det kommet etter ca en uke:)

Husk på at posten har mye å gjøre med julepost og pakker nå, så det kommer til å ta lengre tid enn normalt. Men står det ikke noe om siste frist før jul eller noe sånt? Vil jo tro at det holder hvis de er snare til å sende pakken, men fristen innad i Norge går vel ut den 16., så det er jo ikke så lenge til heller...

Da krysser jeg fingrene for at det går bra om jeg bestiller i morgen :)

Kan være det sto noe på siden ja, skal innrømme at jeg ikke så veldig nøye etter
-er jo så mye lettere å bare spørre inne her emoticon

Hvis du bestiller i morgen så går det sikkert bra :) Hvertfall hvis det er sånn forhåndstrykket skrift:)

Ja jeg tenkte bare å bestille en av de ferdige "storebror-gensrene",
så da satser jeg på at det går så bra så :)

Jeg har alltid fått det etter 3-4dager, ihvertfall under en uke

Sist bestilte jeg, Jeg skal bli storebror body, og en blå reflexsvest med navnKom etter 3dager.

Potepiloten skrev:
Da krysser jeg fingrene for at det går bra om jeg bestiller i morgen :)

Kan være det sto noe på siden ja, skal innrømme at jeg ikke så veldig nøye etter
-er jo så mye lettere å bare spørre inne her emoticon

emoticon

Back
Topp