LilleMag

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

ORIGINAL: Lone_mor

kanskje hun har funnet seg ny kjærest?
Syns det er unødvendig å legge slikt ut her jeg da..[8|]

Enig! Hva med å sende en pm om du absolutt må legge deg opp i andres privatliv?

Man har lov til å lure ja, og man har lov til å spørre om man absolutt må, men hvorfor ikke spørre på en skikkelig måte i stedenfor å henge ut noen her? For man MÅ da se at det er det som skjer uansett hvordan man prøver å forsvare det?

Man har derimot ikke lov å kreve svar eller eie en person fordi den har fått hjelp!

Det har jeg sagt i enhver tråd som gjelder dette temaet[;)]

MEN: det er ikke snakk om å legge seg opp i livet hennes- det er et redelig spørsmål: om hun virkelig var alene eller om hun har fått kjæreste. Og grunnen er jo at forutsetningen for å hjelpe var at hun var alene[;)] Hvis ikke så har hun selv viklet seg inn i en litt lei situasjon.

Men jeg tror det har en forklaring, og når LilleMag får tid å svare så er jo den saken grei og da er det jo ikke noe mer å lure på. Jeg synes det var et helt greit spørsmål. Utover det er jeg enig i at man skal verne om folks privatliv.

ORIGINAL: trusa

Nå har jeg faktisk gått på skole sammen med LilleMag og vært naboen til den NYE kjæresten hennes, så ja, hun har kjæreste nå og har vel hatt det i noen uker nå. Og de er ærlige og flotte mennesker begge to. [:)]

Syns det er helt fantastisk at ting begynner å gå hennes vei nå.

SÅ bra:) Nå ble jeg glad. Så fantastisk

Nå har jeg faktisk gått på skole sammen med LilleMag og vært naboen til den NYE kjæresten hennes, så ja, hun har kjæreste nå og har vel hatt det i noen uker nå. Og de er ærlige og flotte mennesker begge to. [:)]

Veldig bra for henne,hun fortjente det..[:)]

ORIGINAL: alltidlente

Hun slet, hun fikk hjelp, ingen ble tvunget til å hjelpe...

la henne nå få leve da.. hun trenger vel ikke loggføre livet sitt her inne fordi hun var så heldig å få støtte[8|]

står jo han var hjemme en uke i oktober...og dere vet, man kan jo falle for noen ved første øyekast?? [;)] er vel flere her inne som vet at det kan gå fort i svingene hvis man finner noen man virkelig liker [;)]
ønsker deg masse lykke til lille mag og håper det går bedre med dere!! [:D]

ORIGINAL: [Frk.K]

Veldig bra for henne,hun fortjente det..[:)]

Signerer denne jeg[:)]

Så koselig da![:)][:)]

ORIGINAL: [Frk.K]

ORIGINAL: Lone_mor

kanskje hun har funnet seg ny kjærest?
Syns det er unødvendig å legge slikt ut her jeg da..[8|]

DET syns IKKE jeg...[:-][:-]
Syns virkelig man har RETT til å lure når mange har sendt såpass mye og HJULPET henne...
Angriper ingen,ikke henne heller,men man må få lure..

Sign!

Synes det er flott at hun fikk masse hjelp og flott at hun har funnet kjærligheten igjen. Noen som vet hvor lenge de har kjent hverandre? mulig de har hatt kontakt pr telefon/sms/mail mens han er på sjøen og ble endelig sammen i oktober? noen som vet noe som helst egentlig? TENKE før man uttaler seg vettu! lykke til, LilleMag. Også synes jeg HI kan skamme seg VELDIG [:'(]

Så fint at noen visste noe som kunne få slutt på maset her, syntes dette var en stygg tråd.

Man har lov å spørre ja, men jeg syntes denne tråden var unødvendig likevel. Som andre har sagt, man har ikke noe krav om å få vite hvordan det går og hva pengene blir brukt på når man har sendt hjelp til noen.

Om hun hadde blitt sammen med barnefaren igjen eller fått seg ny kjæreste, det har jo ingen noe med.

Så det er flott for henne at hun har en ny kjæreste og er lykkelig. [:)]

ORIGINAL: MammaTilEmilie

fikk jo mye mat med nestle gratis og så syns jo det er ufattelig dårlig gjort om hun har en kjæreste som jobber i nordsjøen for de tjener ganske mye og burde no ha råd og hjelpe til.

Og så? Er vel ikke hans "ansvar" å forsørge henne og hennes unger vel? Og etter kun noen få ukers forhold?
Som flere her sier, hun ba aldri om noe!

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

ORIGINAL: Refleksheks

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

Tror hun hadde en "Deilig å være forelsket"-tråd nylig. Kanskje hun har fått ny kjæreste.
Hender at de som sliter økonomisk også er så heldige å oppleve kjærligheten.
What a shame...

Nei, gud forby...

Synes det simpelthen er FREKT å bli forelska.
Nei, grav hodet ned i ubetalte regninger og forbli ene og alene.

Jupp, I hear U, sista!

Synes forresten HI kan slette innlegget sitt og kopiere inn Trusa sitt, sånn at det ikke er noen tvil om hva som er sannheten her. Fader som folk skal spekulere i ABSOLUTT ALT her inne! Loooooord... [:-]

Enig!!

ORIGINAL: Labambie

Er vel ikke så rart at folk lurer da... De vil jo gjerne vite, få en takk og et klapp for å ha hjulpet til. Da blir det jo til at man følger litt ekstra med på denne brukeren!

Er ikke snakk om å ikke unne noen kjærligheten..

Joda,det er sånn det blir tolket her inne vet du...retardert sier bare jeg.

Er vel ikke så rart at folk lurer da... De vil jo gjerne vite, få en takk og et klapp for å ha hjulpet til. Da blir det jo til at man følger litt ekstra med på denne brukeren!

Men det var jo ikke det denne tråden egentlig handlet om. Det var bare at hun med en gang ble mistenkt for å ha snyltet penger av folk her, og at noen her inne med en gang skulle leke dommere.

Jeg er litt uenig egentlig. Hun har da takket inderlig - og det kan da ikke være slik at hun skal stå i "evig gjeld" til alle som har gitt.

Sign! man eier ikke et annet menneske selvom man har hjulpet til. Hun har da virkelig ikke rapporteringsplikt ovenfor folk her inne.

Back
Topp