LilleMag

*Musti*

Forumet er livet
Det her ska IKKJE bli en krangletråd,men æ stusse litt her.. Men blei ikkje du aleina med ungan dine her i sommer og klaga her på Nav ang stønader og sånt? At du måtte ha penga t husleie i ny leilighet,ikkje hadde mat t ungan osv og det blei starta innsamling her inne på bv.. Så bare du hadde svart på en tråd at gubben din jobbe i Nordsjøen og at han e leenge borte.. Det her hadde du skrevet i mårrest...

SV: Dere som har menn som jobber på nordsjøen etc.. - 12.11.2009 6:57:48   

LilleMag
Senior medlem

Medlem siden: 03.01.2008
Status: ikke pålogget
Min er borte i 6 mnd, med to hjemreiser på èn uke hver[&o] Han dro ut i slutten av juli, var hjemme en uke i oktober,
og kommer neste gang rundt jul.

ORIGINAL: Lone_mor

kanskje hun har funnet seg ny kjærest?
Syns det er unødvendig å legge slikt ut her jeg da..[8|]

DET syns IKKE jeg...[:-][:-]
Syns virkelig man har RETT til å lure når mange har sendt såpass mye og HJULPET henne...
Angriper ingen,ikke henne heller,men man må få lure..

Stusset også her en dag da hun skrev 'vi' på noe som jeg ville tro hun gjorde når man var alene, men tenkte at kanskje pappaen er veldig involvert til det daglige selv om de ikke er sammen lengre.

ORIGINAL: [Frk.K]

Syns virkelig man har RETT til å lure når mange har sendt såpass mye og HJULPET henne...

Takk Frk.K!! Tenke på alle de som styra og sendte ting og penga t ho og satte inn penga på konto t ho.. Det har jo vært mange falske sånne her før..

Skjønner man lurer, men går ann å spørre på PM istede for å mistenkeliggjøre henne foran alle her inne!!

ok, mulig bare jeg som syns det er unødvendig.. kanskje fordi jeg ikke sendte noe da [8|]

eller hun kunne ordlagt seg på en annen måte.. feks spørre om hun hadde  fått ny kjærest eller funnet tilbake til x'n igjen siden hun hadde skrevet i en tråd tidligere at hun hadde gubbe..
Syns dette virket som en "angrips-tråd"..

HI skrev jo at hun ikke mente dette som en krangletråd da.. Hun bare lurte![;)]

Det blir nok sikkert utvikla til en sånn etterhvert,men jeg skal ikke bidra til det..
Jeg syns bare at folk har rett til å lure,siden så og si nesten ALLE her inne ble veldig rørt av henne,jeg satt og skulle sende penger til henne selv..
Men gjorde det ikke,fordi jeg ikke hadde råd..
Det er godt mulig det er en god forklaring på dette,og jeg tror faktisk ikke hun svindla...

Det blir nok sikkert utvikla til en sånn etterhvert,men jeg skal ikke bidra til det..
Jeg syns bare at folk har rett til å lure,siden så og si nesten ALLE her inne ble veldig rørt av henne,jeg satt og skulle sende penger til henne selv..
Men gjorde det ikke,fordi jeg ikke hadde råd..
Det er godt mulig det er en god forklaring på dette,og jeg tror faktisk ikke hun svindla...

Signerer denne jeg[:)]

Det lurer jeg også på

ORIGINAL: Refleksheks

Tror hun hadde en "Deilig å være forelsket"-tråd nylig. Kanskje hun har fått ny kjæreste.
Hender at de som sliter økonomisk også er så heldige å oppleve kjærligheten.
What a shame...

Det var jo faktisk IKKE sånn ment..herregud så folk vrir og vender på ting her inne..[:'(][:'(][:'(]

Tror hun hadde en "Deilig å være forelsket"-tråd nylig. Kanskje hun har fått ny kjæreste.
What a shame...

Det var jo faktisk IKKE sånn ment..herregud så folk vrir og vender på ting her inne..[:'(][:'(][:'(]

Sier jeg også.. Herremin![8|]

What a shame...

Men hvordan var det ment da? Hun kan jo ha blitt kjæreste med ham ETTER denne pengekrisen, og uavhengig av det egentlig.. Så har jo ingen blitt presset til å gi..

Og derfor får vi ikke lure..???

Ja menne hun har jo skrevet i JULI. Og hun fikk penger etter dette av mange her inne!

Det va ingen som sa at noen sku sende nokka som helst til ho da.. Så dæm som har gjort det gjorde det på eget ansvar!

Ho ba ikke om det heller..

ORIGINAL: BollaOgRampen

Det va ingen som sa at noen sku sende nokka som helst til ho da.. Så dæm som har gjort det gjorde det på eget ansvar!

Ho ba ikke om det heller..

fikk jo mye mat med nestle gratis og så syns jo det er ufattelig dårlig gjort om hun har en kjæreste som jobber i nordsjøen for de tjener ganske mye og burde no ha råd og hjelpe til.

What a shame...

Men hvordan var det ment da? Hun kan jo ha blitt kjæreste med ham ETTER denne pengekrisen, og uavhengig av det egentlig.. Så har jo ingen blitt presset til å gi..

Og derfor får vi ikke lure..???

Jo selvsagt. Men som jeg sier lengre nede... Hvis intensjonen er å vite det - UTEN å henge henne ut, så kan man med fordel benytte seg av PM. (Privat Melding, ikke Plenum Melding - for de som kanskje har misforstått dette)

Jeg skal ikke nekte for at den burde blitt tatt på pm,men nå ble det ikke gjort sånn...så da får vi gjøre det beste utav situasjonen..
Jeg for min del ser ikke hvorfor det skal være så SINNSYKT vanskelig å svare på et så lite spm selv om det er på fellesen...
Om hun har en kjæreste,fint for henne...

fikk med meg denne saken, og hun ba aldri om hjelp, DERE laget i stand så hun fikk. Hun måtte oppgi både kontonr, og adresse. Hun ba dere aldri om en ting. Hun ville bare få skrive ut følelser og hvordan hun hadde det. DERE ville gi. (jeg skriver dere for dere vet jo hvem dere er som gav)

hvorfor starte en slik tråd når personen ikke engang er pålogget?
kall meg naiv, men jeg tror på henne og det hun sa.

Mye kan ha skjedd i mellom tider, -nykjærest, å dessuten hvis dere hadde fått en ny kjærste så hadde ikke det  vært det første dere begynte daten med, "du jeg har så dårlig råd, du må betale.... " eller "låne meg penger må ha ditten datten og dutten"

Tenk dere om før dere skriver noe som helst..

Back
Topp