Lillelamdress str?

Linsa

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Fikk lillelamdress (ulldressen) i gave + tøfler og lue! Jenta mi er litt mindre enn gj.snittet forløpig og bruker str 50 og litt 56 (3uker) Dressen er i str 74 og ser enorm stor ut ifht henne nå. Vil gjerne begynne å bruke den i november allerede så da må jeg nok bytte til 68 eller 62 tenker jeg. Hvilke str har dere som har dressen + hvilken str i lue og sko? Vil at hun skal begynne å bruke snart,men gjerne vare til mars også ..noen tips?:)

Jeg fikk en sånn tynn lillelam-ulldress i str 62. Min er 6 uker idag og den er blitt for liten :( hun var 49 cm og 3300 g ved fødselen men blitt så stor nå. Skulle ønske den var i 68

Jeg fikk en sånn tynn lillelam-ulldress i str 62. Min er 6 uker idag og den er blitt for liten :( hun var 49 cm og 3300 g ved fødselen men blitt så stor nå. Skulle ønske den var i 68
Såpass ja! Kanskje greit å avvente litt da. Hvor stor er hun nå?

Jeg synes de er litt små i størrelsen, men ville byttet til 68. Da vil den være litt stor i november, men passe bra utover vinteren :)

Vi kjøpte lillelam i 62 tror jeg det var. Hun her er 4 uker og bruker 56, men hun har veldig lange bein, så spørs om hun må prøve den snart :) her er det så kaldt uansett, så kommer til å kjøpe ny dress når den blir for liten.

Har lillelamdress i 56. Den er litt stor til henne, hun er snart 4 uker.

Min bruker 50 i vanlige klær, litt stort enda. Men lillelamdress i 56 satt som støpt på så vi byttet opp til 68 så vi har til senere.

Jeg ville beholdt den i 74, da hr du den mye lengre. 68 vokser de fort ut av er min erfaring. Med storebror hoppet vi faktisk over 68 og han var hele veien under gjennomsnittet.

Lillegutt begynner å passe i 56 men vi har en tynn ulldress fra lille lanæm i str 62 og den passet perfekt i dag!

Har en lillelamdress i 68, men mini bruker 62 i klær så ifølge tilbakemeldingene her tror jeg at jeg skal finne frem den dressen nå :o

Sniker fra juli :-) har en Lillelam dress i 56 som vi fortsatt bruker selv om baby er nesten 3mnd! Han er en stor gutt og på 7kg :-) har bare sprettet opp den bretta kanten på armer og ben:D vurderer å kjøpe en større snart da

Back
Topp