Lillelam på tilbud?

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Vesla har vokst ut at lillelam settet sitt og vi trenger nytt! Tenkte jeg skulle forhøre meg her om noen vet om tilbud noe sted?

Vil ikke ha den grå/lilla som jeg vet noen butikker har kampanje på. Skulle hatt den mørkeross.

Den i cerise var på tilbud forleden på nettsiden til Lillelam. Kan hende den kommer på tilbud i romjul eller på nyåret:-)

Var masse tilbud på Lillelam på Black Friday. Men det pleier å komme på tilbud på julekalendere på nett også, så er bare å følge med :)

Må den være på tilbud for at du skal kjøpe noe du trenger?

Jøss! Strengt tatt trenger hun ikke lillelam i det hele tatt. Og hvis jeg skal være supersparsommelig så kunne jeg kjøpt den brukt. Jeg bestiller som regel klær på nett og tenkte da og høre om det var noen barnebutikker som hadde tilbud.

Tusen takk for det absolutt ubrukelige svaret til innlegget mitt som forsåvidt ikke hadde noe med saken å gjøre. Måtte du svare? Klødde det i fingrene etter å legge igjen et meningsløst svar? Eller prøver du bare å få opp antall innlegg? Kvantitet fremfor kvalitet?

Hva har du med noen andres økonomi å gjøre?

Jeg leste noe om at Babyshop hadde tilbud men husker ikke om det var fysiske butikker eller på nett.

Stemmer! Men det er fysiske butikker, og babyshop er et stykke unna. Kan forsåvidt vente til romjulen med å bestille [emoji4]

Var masse tilbud på Lillelam på Black Friday. Men det pleier å komme på tilbud på julekalendere på nett også, så er bare å følge med :)

Følgte ikke med da :p typisk! Får holde øynene litt oppe fremover. Trenger både lua og dressen, greit hvis man kan spare litt på det.

Jøss! Strengt tatt trenger hun ikke lillelam i det hele tatt. Og hvis jeg skal være supersparsommelig så kunne jeg kjøpt den brukt. Jeg bestiller som regel klær på nett og tenkte da og høre om det var noen barnebutikker som hadde tilbud.

Tusen takk for det absolutt ubrukelige svaret til innlegget mitt som forsåvidt ikke hadde noe med saken å gjøre. Måtte du svare? Klødde det i fingrene etter å legge igjen et meningsløst svar? Eller prøver du bare å få opp antall innlegg? Kvantitet fremfor kvalitet?
Kom flere innlegg med samme tekst

Trippelpost med samme tekst! Ble så inspirert av kvantitet..

Var bare et enkelt spørsmål ;)
Her er det jammen mange hormoner ute og går.

Følg med på julekalenderen til babyshop. De hadde 30% sist uke i fysisk butikk :)

Brukt :) vi har kjøpt alt vårt lillelam tøy brukt, å er godt fornøyd med det :D fikk blå dress til jul i fjor. Ellers bare bruk, å fint ;)

Back
Topp