Lillejulaften

Sofie.

Forumet er livet
Starta ikke sååå veldi bra da gubben kom i går og sa han va dårli.
I dag har han bare ligget og søv. Ingen feber, men kvalm når han beveger seg ellers vondt i ryggen.
Usikker på om han er "bare" kvalm pga smertene i ryggen, eller om han har magevirus. Ikke kasta opp eller andre veien.
Så e har fått go hjelp av guttungen t å pynt juletreet.

Får virkeli håp han kvikna tell i mårra da vi er invitert bort på julefrokost. Litt kjedeli hvis han fortsatt e dårlig, men da får e heller be ho som har invitert oss om å komme å hente meg og junior.

Nu e ryggen min gåen så ska få guttungen i seng, så er det å gå seg en tur for å løsne opp i musklene.

Krysser alt for en fin julaften.

Go jul alle sammen :)

Håper dere alle våkner friske i morgen :)

æsj. Bi en kjip julaften. Gubben e fortsatt sjuk så e og sønnen vår ska dra til gudmora hans og spise frokost som avtalt. Ho sku hent oss. Alt faller på meg i dag, så håper e klarer å gi junior gleden som er på en julaften.

Julaften ble fin den. Guttungen storkosa seg og ha en fin dag.
Kvelden ble derimot ikke så fin. Da junior ha søvna måtte e få time på legevakta t gubben.
Så vi tilbringte ca 1 time der, og ble ikke noe mer klokere enn at han har en crp på 79.
Kjempevondt i hodet på 5.døgnet og e har knapt sett fyren på 3 døgn nå. Han ligger bare å sover. Blir han ikke bedre til i mårra så bi det ny tur på legevakta. Og da gir e meg ikke med beskjed om at " det e bare influensa", da han ikke har andre symptomer enn kjempevondt i hodet og ingen matlyst. Han e tynn i fra før av, så ei uke med ingen mat tærer på det lille han har.

Julaften ble fin den. Guttungen storkosa seg og ha en fin dag.
Kvelden ble derimot ikke så fin. Da junior ha søvna måtte e få time på legevakta t gubben.
Så vi tilbringte ca 1 time der, og ble ikke noe mer klokere enn at han har en crp på 79.
Kjempevondt i hodet på 5.døgnet og e har knapt sett fyren på 3 døgn nå. Han ligger bare å sover. Blir han ikke bedre til i mårra så bi det ny tur på legevakta. Og da gir e meg ikke med beskjed om at " det e bare influensa", da han ikke har andre symptomer enn kjempevondt i hodet og ingen matlyst. Han e tynn i fra før av, så ei uke med ingen mat tærer på det lille han har.
Uff, god bedring til mannen din :)

Så kjedelig at han er så dårlig :(
Høres jo ikke ut som influensa?
Håper han blir bra!

Ny tur på legevakta i dag. Crp på 97. Nå mistanke om bihulebetennelse.
Men denne gangen fikk han med seg hjem antibiotika som er bredspektret, så forhåpentligvis tar den knekken på det som feila mannen min.
Nu har han tatt kveld, mens e sett å puster ut. Kjenner at e e sliten etter 5 dager med en syk mann som har ligget til sengs i 3 av dagene. Alt har falt på meg, så nu kjenn e at roen kan senke seg. Får satse på en bedre dag i mårra.

Håper antibiotikaen hjelper slik at han blir frisk.

Korleis går da med mannen din? Håpe han e blitt litt bedre :)

Back
Topp