Lillejulaften <3

God dag :-)

Har vært med søstrene mine og barna deres idag.
Var i barnhagen så de fikk lekt litt...

Vi har fått katt,så barna er helt i ekstase...
:-)

I morgen er det 3 nøtter til askepott ♥ gleder meg.....

Også blir det gøy å se når barna skal åpne gavene sine :-)
Når spiser dere i morgen?

God bedring til barna dine fruH,håper de blir bra til i morgen.

Var en drittnatt her og,Mina var våken i ca 3 t i strekk...yey...ser i hvert fall 2 tenner som er på vei.....
Og er såååå sår nedentil stakkars...

Skjønner godt du er sliten mammatil2prin...... hyggelig med en blomst. Det fortjente du;)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Gratulerer så mye med en luten pyssetatt i huset:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Er såå koselig med dyr:):rolleyes::)
Uff, stakkars lille Mina:(Måtte tennene komme fort gjennom så dere alle får en natts søvn og at hu slipper og være sår i stumpen.
Haha, har fått i meg way to much kaffe, so i'm good:D:D:D

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Nå kan julen bare komme:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
1387819518875.jpg

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Sååååå søøøt:rolleyes::rolleyes::rolleyes: Gutt- eller jentepus?:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆
Gutt :-)
Er egentlig ikke så glad i katter,men denne var så kosete og søt.. og ikke minst så var den glad i barn :-)

Håper også tennene kommer fort.
Paracet på hun ikveld.. begynner å bli stille innpå rommet nå,så tror de snart er i drømmeland :-)

Skal dere ha besøk i morgen? :-)
Her kommer et våkenbilde :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Vedlegg

• 1387822002672.jpg
    1387822002672.jpg
    62,5 KB · Visninger: 10
Nå sovner Lillebror etter å ha spist litt grøt. Er jammen ikke mye han har spist siden lørdag, men.
T, mannen og jeg skal pynte juletre nå!
Og så må vi lage kjøttkaker til middagen i morgen :-)
Litt på overtid med leggetid her i dag, men T holder koken!

Jeg har sånn barberhøvvel MED såpestykke på, så er bare å rake over i dusjen;)

*Surfer mobilt*
Ja, det har jeg også. Syns de er supre på armhulene, MEN det er så mørkt i dusjen hos oss, så jeg ser ikke hvor jeg barberer om jeg skal bruke de på bena. Kjem ut og e like håråt, mannj!:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God Julekveld Jenter :)

Fie e førn tell Telemark i lamme pappaen sin :) Og de storkos seg der nede :) Flyturn ha gådd bære bra, vart litt skriking når ho mått va fastspent i flystoln :p

Men ho kos seg, og får MASSE oppmerksomhet fra tanter og onkler og søskenbarn :)

Meeeen eg savn ho VElDI!!! I går så begynnt eg å skrik når eg la meg, førr at eg savna ho sånn….men i dag e det beire, før då fekk eg liksom skreke litt, også fekk eg svare på den siste eksamen i dag og :D eg fekk en til B :D:D:D

Ønsk aille Jenteeeeeerrrrr og søte små ei god jul!!!

God kveld.
Da er langbordet og alle stolene kommet på plass, vesla sover, gavene har havna under treet, potetene er ferdig skrelt og jeg har laga trollkrem til i morra.
1387827925698.jpg
Nå er det endelig tid for kveldskos med kaffe, mandariner og Home Alone.♡

Tenk at det er julaften i morra!!:D Gleder meg til Tre nøtter til Askepott og til å spise en god frokost. Jenny kommer til å få åpne noen gave tidligere på dagen, slik at det ikke blir så sein kveld på henne.:)

God Julekveld Jenter :)

Fie e førn tell Telemark i lamme pappaen sin :) Og de storkos seg der nede :) Flyturn ha gådd bære bra, vart litt skriking når ho mått va fastspent i flystoln :p

Men ho kos seg, og får MASSE oppmerksomhet fra tanter og onkler og søskenbarn :)

Meeeen eg savn ho VElDI!!! I går så begynnt eg å skrik når eg la meg, førr at eg savna ho sånn….men i dag e det beire, før då fekk eg liksom skreke litt, også fekk eg svare på den siste eksamen i dag og :D eg fekk en til B :D:D:D

Ønsk aille Jenteeeeeerrrrr og søte små ei god jul!!!
Gratulerer med nok en B!!:D Jula blir vel ekstra god med den søtsaken innabords. ;) Jeg har ikke fått svar på min enda, meeen noen B blir det nok ikke.

Usj..Ikke noe godt å savne vesla si slik, men hun har det nok som plommen i egget sammen med familien til pappaen sin.:) Når kommer hun hjem?

God kveld.
Da er langbordet og alle stolene kommet på plass, vesla sover, gavene har havna under treet, potetene er ferdig skrelt og jeg har laga trollkrem til i morra.
Vis vedlegget 44463
Nå er det endelig tid for kveldskos med kaffe, mandariner og Home Alone.♡

Tenk at det er julaften i morra!!:D Gleder meg til Tre nøtter til Askepott og til å spise en god frokost. Jenny kommer til å få åpne noen gave tidligere på dagen, slik at det ikke blir så sein kveld på henne.:)

Så flink du er ♡

Takk for at du minnet meg på alene hjemme. Elsker den filmen. Så kan vi le litt i kveld. Er den når han er i NY? Den er best. Er vel 2'ern det hehe... "I'm a criminal" (når han stjeler tannbørsten) hahs ler av den kommentaren der as.

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så flink du er ♡

Takk for at du minnet meg på alene hjemme. Elsker den filmen. Så kan vi le litt i kveld. Er den når han er i NY? Den er best. Er vel 2'ern det hehe... "I'm a criminal" (når han stjeler tannbørsten) hahs ler av den kommentaren der as.

Kålormen Wael 14.10.11♡
Takk for det!;)
Vi ser eneren vi da..Syns den er best. Han eeeeer så skjønn den gutten asså!! Så veslevoksen, vittig og kjempeflink til å ordne opp selv.:D

Hvordan er formen din, L?:)

Gutt :-)
Er egentlig ikke så glad i katter,men denne var så kosete og søt.. og ikke minst så var den glad i barn :-)

Håper også tennene kommer fort.
Paracet på hun ikveld.. begynner å bli stille innpå rommet nå,så tror de snart er i drømmeland :-)

Skal dere ha besøk i morgen? :-)
Her kommer et våkenbilde :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Jeg elsker katter, eller elsker egl alle dyr:p;):rolleyes:
Hihi, moro med et våken bilde:):)
Ja, vi får besøk av pappa og svigerfar:) også er min mormor på besøk og:p:rolleyes::rolleyes::rolleyes: dere da?

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Ikke så ille egentlig :)

Nice, ikke like moro of handle ned 2 snp i stappfull butikk:eek::p bittelitt svett på panna, kun;):p:oops:

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Jeg elsker katter, eller elsker egl alle dyr:p;):rolleyes:
Hihi, moro med et våken bilde:):)
Ja, vi får besøk av pappa og svigerfar:) også er min mormor på besøk og:p:rolleyes::rolleyes::rolleyes: dere da?

☆★☆Tastedingsen☆★☆
Vi skal feire med foreldrene mine,farmor, 3 søstre og 2 tantebarn :-)
Gleder meg masse..

Nå er home alone nesten ferdig. Så nå har jegnledd litt ;-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Vi skal feire med foreldrene mine,farmor, 3 søstre og 2 tantebarn :-)
Gleder meg masse..

Nå er home alone nesten ferdig. Så nå har jegnledd litt ;-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hørtes kjempekoselig ut:) Ja, genial film, rett og slett:D Like morsom hver gang:D Gleder meg til og se Hjelp, det er jul:p;):D:cool:

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Back
Topp