Lillejulaften <3

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Åååå, nå er det ikke lenge igjen til jul altså!!!!

Hva skal dere på lillejulaften?
Her ble planene litt endret på nå når flyet til pappaen min, som bare skulle reise forbi Tromsø på tur hjem til Lofoten, ble kansellert så han har hele formiddagen i Tromsø. Vi skulle egentlig til byen å se på julegaten og gå på kafé men nå blir det bestefarkos på Hermine i stedet :)
Skal pakke inn de siste julegavene, fra Hermine til familien, og så skal vi på Lutefiskmiddag hos svigers kl 16 :D Hermine skal få åpne gavene sine fra dem idag, de hadde så lyst til å se henne åpne ;)

Snuppelura er i stormform igjen :D God bedring til alle slappe små, og ha en superduper lillejulaften!!! :)

Her har vi hatt en varm, snørrete og hostete natt!
Begge gutta hadde nok feber i natt, T var nok værst og hostet til han kastet opp :(
Vi må revurdere at alle skulle på bytur..
Ellers blir det å ta inn juletre og pynte det i kveld :)

Åååå, nå er det ikke lenge igjen til jul altså!!!!

Hva skal dere på lillejulaften?
Her ble planene litt endret på nå når flyet til pappaen min, som bare skulle reise forbi Tromsø på tur hjem til Lofoten, ble kansellert så han har hele formiddagen i Tromsø. Vi skulle egentlig til byen å se på julegaten og gå på kafé men nå blir det bestefarkos på Hermine i stedet :)
Skal pakke inn de siste julegavene, fra Hermine til familien, og så skal vi på Lutefiskmiddag hos svigers kl 16 :D Hermine skal få åpne gavene sine fra dem idag, de hadde så lyst til å se henne åpne ;)

Snuppelura er i stormform igjen :D God bedring til alle slappe små, og ha en superduper lillejulaften!!! :)
Så bra at Hermine er i form igjen!:) Hvordan går det med deg?

Så koselig at flyet blei kansellert da. Kjekt med en formiddag sammen med pappa/bestefar.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Begge gutta hadde nok feber i natt, T var nok værst og hostet til han kastet opp :(
Stakkars T.:(
Håper gutta blir bedre snart.♡

God morgen!!
Jenny har sovet hele natta uten et kny og våkna 06.45.
Nå har vi spist frokost og ser på julemorgen.
I dag skal vi til byen og levere de siste julegavene, tenne lys på gravene til noen av våre kjære, kjøpe strømpebukser, egg og melk.:) Satser på å komme hjem i grei tid for barbering av legger og prøving av juleklær..*alltidlikegøy*

God morgen!!
I dag skal vi til byen og levere de siste julegavene, tenne lys på gravene til noen av våre kjære, kjøpe strømpebukser, egg og melk.:) Satser på å komme hjem i grei tid for barbering av legger og prøving av juleklær..*alltidlikegøy*

Så herlig med en god natt :-)
Kos dere i dag!

God morgen!
Jeg er skikkelig SUR idag. Har vært våken HELE natten med en klynkende hund og en VÅKEN Emmeth:(
Mannen skulle ta nettene med valp han, ha! Hmrf, SÆRLIG: Han lå og purka og sov, han! Og halv 7 dro han av gårde på jobb! Jeg har vært i dårlig form en stund nå og når jeg i tillegg ikke får søvn blir jeg ganske så GRETTEN:angry4

Emmeth har jeg lagt, men han turner rundt i senga, det får han bare gjøre!
Han er overtrøtt, så tar nok litt tid før han faller til ro.

Nå skal jeg snart sette igang med risengrynsgrøten til ris ala manden;)

Og få salta og pepra flæskestegen;) Også blir det bøttevis med kaffe, for jeg holder på og sovne:happy090

God bedring til alle syke, kjedelig og bli syk i jula:(:(

God morgen!
Jeg er skikkelig SUR idag. Har vært våken HELE natten med en klynkende hund og en VÅKEN Emmeth:(
Mannen skulle ta nettene med valp han, ha! Hmrf, SÆRLIG: Han lå og purka og sov, han! Og halv 7 dro han av gårde på jobb! Jeg har vært i dårlig form en stund nå og når jeg i tillegg ikke får søvn blir jeg ganske så GRETTEN:angry4

Og få salta og pepra flæskestegen;) Også blir det bøttevis med kaffe, for jeg holder på og sovne:happy090

Du får bare si til mannen at han må hjelpe til!!!!!

Du får bare si til mannen at han må hjelpe til!!!!!

Hvordan er formen til guttene?
Vel, det har jeg gjort, men nytter ikke så veldig mye akkurat:mad::( Ifølge han så " er det ikke han sin feil at han ikke greier og våkna"

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Uff, stakkars T:( masse god bedring!

*Surfer mobilt*

Så bra at Hermine er i form igjen!:) Hvordan går det med deg?

Så koselig at flyet blei kansellert da. Kjekt med en formiddag sammen med pappa/bestefar.:)

Det går bare bra takk, hadde en sånn turboforkjølelse som dro like fort som den kom:D så nå er vi alle friske til jul:D
Hermine kosa seg masse sammen med han "far" og nå gleder de seg nok begge til vi skal reise og besøke dem til nyttår;)

*Surfer mobilt*

God morgen!!

Jeg har sånn barberhøvvel MED såpestykke på, så er bare å rake over i dusjen;)

*Surfer mobilt*

God morgen!

Huff, skjønner godt du er sliten etter en sånn natt! Hva holder hund og baby våkne da? :confused:

*Surfer mobilt*

Huff, skjønner godt du er sliten etter en sånn natt! Hva holder hund og baby våkne da? :confused:

*Surfer mobilt*

Går fint;)
Hae ca 2 liter kaffe innabords nå:p;):D:cool: Selma lå i buret og lå ikke inntil oss, men buret sto plassert 5 meter vekk fra oss. Det var hu ikke klar for:oops::) så inatt sover hu rett opp til sofaen igjen:) Emmeth mistenker jeg er litt overtrøtt pga én lur på dagen kun og da sover han meget dårlig pluss at Selma bjeffa og hylte så fælt, stakkars.
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Fikk en Unnskyld og en fin julestjerne av sambo da han kom hjem fra jobb:)1387814255569.jpg

☆★☆Tastedingsen☆★☆

God dag :-)

Har vært med søstrene mine og barna deres idag.
Var i barnhagen så de fikk lekt litt...

Vi har fått katt,så barna er helt i ekstase...
:-)

I morgen er det 3 nøtter til askepott ♥ gleder meg.....

Også blir det gøy å se når barna skal åpne gavene sine :-)
Når spiser dere i morgen?

God bedring til barna dine fruH,håper de blir bra til i morgen.

Var en drittnatt her og,Mina var våken i ca 3 t i strekk...yey...ser i hvert fall 2 tenner som er på vei.....
Og er såååå sår nedentil stakkars...

Skjønner godt du er sliten mammatil2prin...... hyggelig med en blomst. Det fortjente du;)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Back
Topp