Lillejenta vår

skytte76

Gift med forumet
er ikke i form idag[&o] Hun snørrer og nyser til den store gullmedaljen og masse av melken kommer opp igjen[:'(] Hun sparer ikke akkurat på bæsjen sin heller.....[&o] Blir vel en søvnløs natt med ei lita tulle hengende fast i puppen. Hvis dette fortsetter regner jeg med å finne de på gulvet en morgen jeg setter ned føttene for å stå opp[;)]

Hahaha.. For en bra kommentar! Ser det liksom for meg!! *legodt* Men kjempe synd med lille jenta de hvertfall.. Håper hun kommer seg! [:)]

Ønsker lille jenta di god bedring jeg[:)]

stakar,sender en god bedring klem jeg..[:)]

huffeda... ikke noe gøy når dem er syke nei..[&o]
ønsker lille Marie god bedring.. og håper du ikke snubbler i puppa[:D]

signerer denne jeg..[;)]
ORIGINAL: lindaen

Hahaha.. For en bra kommentar! Ser det liksom for meg!! *legodt* Men kjempe synd med lille jenta de hvertfall.. Håper hun kommer seg! [:)]

Jeg spruter morsmelk oppi nesa hennes hvis det blir for tett, men det ser ut til å være litt bedre idag heldigvis[:)] Hun holder på det meste hun får når jeg ammer, men hvis hun får erstatning så går det galt. Trodde ikke hun fikk i seg nok så jeg prøvde å supplere med Nan, men det var ikke populært. Tror kanskje Collett kan være løsningen hvis vi må over på mme. Takk for omtanken dere viser[:)] Veldig hyggelig å få svar og se at noen bryr seg om andres ve og vel[:D]

Tar imot alle rådene jeg kan få[:)] Ikke bestandig noen tar seg tid eller bryr seg med å svare, men heldigvis er vi forskjellige og takk for det[:D] Selvfølgelig tar jeg imot rådene dine[:)] Er jo derfor vi er her, eller har jeg bomma helt?[;)]

Back
Topp