lillejenta har så sjukt hard mage :( men jeg fant en uvanlig løsning

Vibeke-Emilie

Emilie84
Augustmødrene 2014
Nå har lillemor løpt panisk frem og tilbake til do i snart 3 timer. kommer bremsespor i trusa, men hun får det ikke ut.

Litt vill i desperasjon etter å hjelpe fikk jeg en ide... Jeg satte henne i varmt badevann (man må jo alltid på do i vann) og fortalte henne at det var greit om hun bæsja i vannet denne ene gangen. 10 minutter enere hylte hun at nå kom bæsjen, og det var den LENGSTE harde bæsjen jeg ever har sett!!!

ufattelig hva man synes er helt okei når man er blitt mamma altså ;)

men det er i alle fall et godt tips å ta med seg hvis slikt skulle oppstå :)

Stakkar liten. Har hard mage her også, gir sviskesaft hver morgen etter råd fra helsesøster

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

vi pleier ikke ha det, dette var et spesielt tilfelle som trengte strakstiltak ;) men siden jg gjør mitt ytterste for å unngå stikkpiller osv prøvde vi dette først )

Var lurt :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Stakkar :/ så bra at det funket da! :)
Veslejenta mi sliter også med hard avføring... Men vi gir henne rosiner når hun sliter og da tar det ca 30 minutter så er problemetsom regel løst... ;)

:) :) :)

sånn måtte vi også gjøre med eldste, men løfta han over på do når han begynte å bæsje da :p han holdt igjen bæsjen i tillegg til at han var hard..en grusom tid for liten og stor :/

sånn måtte vi også gjøre med eldste, men løfta han over på do når han begynte å bæsje da :p han holdt igjen bæsjen i tillegg til at han var hard..en grusom tid for liten og stor :/
Vi har ikke do og bad i samme rom ;) ganske langt i mellom, så den sjansen tok ikke jeg ;)

ja det kan du si.... men den bæsjen i går er det lengste jeg har sett i hele mitt liv altså. min kjære sto målløs og utbrøt, wow, pappa klarer ikke det der en gang ;) jeg trodde jeg skulle dø...
haha...sånn var det her også! rakk neaten å komme ned til vannet før han var ferdig med å trykke den ut!

Back
Topp