Lillehammer-treff * 'Bytte dato!*

AnonyMus

Forumet er livet
Er det greit om vi bytter dato fra ons 18.mai til fred 20.mai??
Blir for tett på 17.mai, og vi vet enda ikke hvor vi skal være den dagen....

Hvem blir med??emoticon

Bare 19 dager igjen...

Jeg har fryktelig lyst.... Men vet ikke, går hjemme i ulønna perm, så pappan er lommeboka mi, og tviler på at han blir glad jeg tar en hurra tur til Gjøvik...

November lykke skrev:
Jeg har fryktelig lyst.... Men vet ikke, går hjemme i ulønna perm, så pappan er lommeboka mi, og tviler på at han blir glad jeg tar en hurra tur til Gjøvik...

Hadde vært supert om du har mulighet til å komme til Lillehammer hvis det passer :)
Kan jo høre med Heidi10 hvor hun kjører hen, kanskje dere kunne ha møttes og kjørt en del sammen? Fra Gjøvik eller noe?

Siden jeg har fått jobb og begynner allerede på mandag, blir ikke vi med uansett - dessverre!

Jeg tror jeg kan da også! =)

Jeg kjører evt over åsen ved Dokka.. Så er nok kortere å kjøre rett til Lillehammer, enn om dokka, men aldri si aldri, håper det snart kommer noen penger jeg ikke vet om...

November lykke skrev:
Jeg kjører evt over åsen ved Dokka.. Så er nok kortere å kjøre rett til Lillehammer, enn om dokka, men aldri si aldri, håper det snart kommer noen penger jeg ikke vet om...

kjører vingromsåsen jeg også! (hvis det er der du meinte??) 

Det stemmer det.  Men jeg trodde det var mye kortere for deg å kjøre ved Mjøsa?

Men visst (les når) dagen kommer, hadde det vært supert å kjørt i følge (bilsete her er så trått å få ut og inn, ellers kunne vi kjørt sammen) for jeg er ikke så kjent på Lillehammer... Vet hvor strandtorget er, men ikke noe særlig mer..

November lykke skrev:
Det stemmer det.  Men jeg trodde det var mye kortere for deg å kjøre ved Mjøsa?

Men visst (les når) dagen kommer, hadde det vært supert å kjørt i følge (bilsete her er så trått å få ut og inn, ellers kunne vi kjørt sammen) for jeg er ikke så kjent på Lillehammer... Vet hvor strandtorget er, men ikke noe særlig mer..

bor ikke nede i gjøvik, men lagt oppi åsen! så ser bare nye kortere og kjøre åsen :D
er tunvindt sete her også :(
men vi kan godt kjøre i følge! :)
er ikke så veldig kjent jeg heller.. men skal nok finne frem til gågata hvertfall...

Vi skal nok bli enige om en plass :) Kan sikkert også møtes på Strandtorget eller Statoil og kjøre i følge :) Jeg skal undersøke litt hvor det er bra å være, hvis dere ikke har noen gode forslag :)

Elsker Brus skrev:
Vi skal nok bli enige om en plass :) Kan sikkert også møtes på Strandtorget eller Statoil og kjøre i følge :) Jeg skal undersøke litt hvor det er bra å være, hvis dere ikke har noen gode forslag :)

det hadde vært supert.. :)
går jo ann og se ann været også.. er det grått og sturselig kan vi jo bare være på strandtorget også!

Sorry jenter, men jeg får virkelig ikke råd til å være med dere...

Men håper virkelig jeg får sjansen til å være med neste gang..
Ellers får jeg kjøre på med et valdres treff (hehe)

Kos dere masse vertfal!

Jeg gleder meg! =) Kommer med toget jeg da, og er super kjent, men skal nok klare å finne dere! ;)

Synd du ikke får vært med, Anette.
Kanskje vi får til et igjen om en stund :)
Men vi blir ihvertfall 3 stk da :-D

Baaaaaaaare 8 dager igjen :) :) :) :) :) 

hehe, ser over her at jeg skrev jeg er super kjent, men glemte et IKKE før det gitt..

2 dager igjen nå, hvor og når skal vi møtes? :)

Kan dere som vil være med sende meg mobilnr sitt på Face på melding? Så kan dere få mitt også :)
Pm her inne virker ikke.... 

Men jeg skal ta et par tlf ang hvor det egner seg å møtes med barn, så finner vi kanskje ut en egnet plass i sentrum? Så kan vi også møtes på Statoil først. 

Når passer det å møtes da? Ca 12? :)

Back
Topp