Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fryktelig lyst.... Men vet ikke, går hjemme i ulønna perm, så pappan er lommeboka mi, og tviler på at han blir glad jeg tar en hurra tur til Gjøvik...November lykke skrev:
Jeg kjører evt over åsen ved Dokka.. Så er nok kortere å kjøre rett til Lillehammer, enn om dokka, men aldri si aldri, håper det snart kommer noen penger jeg ikke vet om...November lykke skrev:
Det stemmer det. Men jeg trodde det var mye kortere for deg å kjøre ved Mjøsa?November lykke skrev:
Men visst (les når) dagen kommer, hadde det vært supert å kjørt i følge (bilsete her er så trått å få ut og inn, ellers kunne vi kjørt sammen) for jeg er ikke så kjent på Lillehammer... Vet hvor strandtorget er, men ikke noe særlig mer..
Vi skal nok bli enige om en plass :) Kan sikkert også møtes på Strandtorget eller Statoil og kjøre i følge :) Jeg skal undersøke litt hvor det er bra å være, hvis dere ikke har noen gode forslag :)Elsker Brus skrev: