Lillegutt har det travelt!

Oi, ja da hadde du fått april baby nr 2, nr 1 kom i romjula mener jeg å huske! På mars er 2 stk kommet alt :O Disse små har det fryktelig travelt! Håper de klarer å stoppe alt, slik at babisen holder seg inne ihvertfall til uke 34. :) Lykke til med natten og morgendagen :)

Hvordan går det med den som kom i romjula? Hvor mange uker? Dæven det er tidlig :o

Sent from my iPad using BV Forum

Oi! Godt å høre de fikk stoppet det!
Sier som de andre, nå må du utnytte sykemeldingen til det fulle og la kroppen hvile!:)

Så bra at de fikk stoppet riene :) krysser fingre for hver dag fremover for deg!!
Lykke til og pass godt på deg selv og bebisen :)

Godt dere fikk stoppet det.
Håper det ikke blir alt for kjedelig å ligge i ro ;) Men håper jo smån venter til det er litt mere på tide ;)

Hvordan går det med dere nå? :)

Bare fint :) han er fremdeles i magen og spratler rundt og koser seg :) Har foreløpig ikke noen andre forholdsregler en å ikke løfte tungt og passe på nok hvile. Magen kan bli steinhard hvis jeg ikke er forsiktig. Det er fremdeles fare for prematur fødsel og har kynnere\murringer men foreløpig er livmorhalsen lang og fin så jeg har som mål å komme til uke 34 hvertfall :)

Så bra :) min mor holdt på å føde lillebroren min i uke 20 og no hun også, men etter at de fikk stoppet det endte hun opp med å gå en uke på overtid så alt kan jo skje :)

Oi, herlighet! Bra de fikk stoppet det! :) satser på nurket kan vente noen uker til iallefall ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp