Lillegutt har det travelt!

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Han ville ut i dag! Men vi klarte heldigvis og stoppe fødselen med riehemmende drypp. Ble kjørt inn med blålys og det hele. Etter 6 timer med rier og 20 forsøk på å sette epidural og lungemodnings sprøyter klarte de å stagge riene. Nå ligger jeg på barsel og håper jeg kan reise hjem over helgen hvis alt see bra ut :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

oi, godt de fikk stoppet alt til slutt.

lykke til videre og håper på mange uker til med baby I magen

oi, godt de fikk stoppet alt til slutt.

lykke til videre og håper på mange uker til med baby I magen

oj, det var tidlig ja... Så bra at de fikk stoppet det! Hvor langt på vei er du?

Jeg er 27+2 i dag. Så aaaaltfor tidlig!! Prøver å knipe igjen ;)

Oi, ja det var tidlig! Startet det bare sånn plutselig?
Kniip igjen noen mnd til ;)

Håper du ble sykemeldt, nå må du slappe av og holde babyen inne litt til! :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Ja det gikk fra null til hundre på bare noen minutter. Hadde ikke voldsomt sterke rier men de kom med 1 minutts mellomrom og nesten ingen livmorhals så de måtte handle raskt. Ja håper virkelig han holder seg inne i mange uker til :-)

Så godt at de fikk han til å bli inne i magehuset slik at han kan vokse seg litt større! Ta vare på deg og småen :)

Oi! Håper han blir inne myyyye lenger! Og lykke til med ruging! ;)

Ja det får han :-) men får ny lungemodningssprøyte i morgen bare i tilfelle :-)

Så bra :) Om han skulle komme nå, så er de så flinke til å ta imot de aller minste nå :)
Håper du klarer å slappe av og stole på legene :)

Oi! Så bra de klarte å stoppe det :-) håper han holder seg inne en liten stund til :-)

Oi, får håpe han klarer å holde seg der inne en stund til. Lykke til:)

Oi, ja da hadde du fått april baby nr 2, nr 1 kom i romjula mener jeg å huske! På mars er 2 stk kommet alt :O Disse små har det fryktelig travelt! Håper de klarer å stoppe alt, slik at babisen holder seg inne ihvertfall til uke 34. :) Lykke til med natten og morgendagen :)

Back
Topp