lillegutt dah!...

verteline

Elsker forumet
em har frem til nå egentlig har vært ganske enkel å legge, han har vært både mammadalt og pappadalt så har ikke vært vanskelig der heller.. å i strååålende humør hele tiden!

sist sambo reiste i nordsjøen ble em syk å etter det har han tilta totalt.. er såå slitsomt.. ikke skal han legge seg (vil helst at jeg står å holder han i handa til han sovner liksom) så er han blitt mammadalt dilux.. skal være oppå meg HELE TIDEN!..

sutrer konstant.. går jeg en meter vekk fra han sutrer han.. er kjempe slitsomt..

noen gode råd?.. prøvd litt forsjellig allerede men ingenting funker..

Sånn er er det her og, pappa i Nordsjøen og suuuuupernmammadalt etter spysyken...[&:]bare sutrer og styrer når jeg ikke tar han opp med en gang eller ikke sitter med han på fanget HELE tiden....forferdelig slitsomt.... Eneste som funket her var faktisk bare å la han sutre... Være litt bestemt og ikke plukke han opp hele tiden! Og plutselig så gikk det over av seg selv![:)] og godt var det[:)]kjempe slitsomt når det står på...

Signerer VL jeg. Ta tiden når han sutrer. Det virker alltid mye lengre enn det d er. La han sutre i 2 min, før du går inn og gir han sutten. Ikke snakk til han, ikke blikkontakt og gå ut...gjenta.....

uff ja får bare forsette med det da, er bare så grusomt å høre han hyle i 1 time før han sovner.. helt røød i øyna så trøtt han er vettu men sove? neeei?... [&o]

kjenner meg sååå godt igjen i det du skriver...men det hjalp her , selvom det er forferdelig mens det står på![:(]her tester han ofte grensene de første 3-4 dagene etter pappaen er reist... hver gang! lille luringen...[;)]
ORIGINAL: verteline

uff ja får bare forsette med det da, er bare så grusomt å høre han hyle i 1 time før han sovner.. helt røød i øyna så trøtt han er vettu men sove? neeei?... [&o]

Gi ahn en flaske med vann...kan være han er litt tørst. Funker her i huset

høres sikker rart ut, men pleier faktisk også prate med meg selv![:D] trøster litt, gir tutt, forklarer att nå er det lalletid, og så fortsetter eg å prate mens eg går ut av rommet, og litt etterpå og...da er han "tryggere", for han hører stemmen min, selvom jeg har gått ut av rommet...

ORIGINAL: VL

høres sikker rart ut, men pleier faktisk også prate med meg selv![:D] trøster litt, gir tutt, forklarer att nå er det lalletid, og så fortsetter eg å prate mens eg går ut av rommet, og litt etterpå og...da er han "tryggere", for han hører stemmen min, selvom jeg har gått ut av rommet...

hmm kansje lurt!...

han sover jo max 2 min i vogna hvis jeg går alene, å kan sove 30 min hvis jeg går å prater med noen!.. smart.. det skal jeg prøve..

åsså ha en flaske vann i senga.. prøver på det i morra!..

Ingen råd. Har omtrendt likt til tider..

em har frem til nå egentlig har vært ganske enkel å legge, han har vært både mammadalt og pappadalt så har ikke vært vanskelig der heller.. å i strååålende humør hele tiden!

sist sambo reiste i nordsjøen ble em syk å etter det har han tilta totalt.. er såå slitsomt.. ikke skal han legge seg (vil helst at jeg står å holder han i handa til han sovner liksom) så er han blitt mammadalt dilux.. skal være oppå meg HELE TIDEN!..

sutrer konstant.. går jeg en meter vekk fra han sutrer han.. er kjempe slitsomt..

noen gode råd?.. prøvd litt forsjellig allerede men ingenting funker..

for meg virker det som om han har kommet i perioden der atskillelse fra mamma er vanskelig. har desverre ingen gode råd. men prøv å overhøre sutringen litt når du går på et annet rom. vet det er slitsomt å høre på. men han kan ikke vende seg til at du skal være ved han HELE tiden.

Back
Topp