Lillegumman!

virvla

Gift med forumet
Hvordan var dagen din i går??

Fortell fortell.... [:)]

haha, som jeg misforsto da[8D] *flauflauflau*:$

åh....egen tråd [:)] det er koselig!

joda, det var spennende, var skikkelig modell (det er ikke noe glamourliv). jeg hadde frisørtime kl 10, og fikk klippet meg litt bobaktig, fikk lugg (!) og farget det [:)] jeg er skikkelig fornøyd! så hadde stylisten plukket ut 3 antrekk som jeg skulle prøve, og hun valgte det som var finest til meg, som hun synes var best. det var klær jeg ikke hadde valgt selv, men det var jo litt av poenget. så var det make-up, der lærte jeg masse. litt kraftigere enn hverdagssminke, men det måtte jo funke til fotoshooten.
så var det ut på grünerløkka å ta bilder [:)] føltes ikke helt naturlig, men det var koselig stylist og fotograf, så det gikk bra.
resultatet kommer i neste Kamille Mor&Barn, tror det kommer i november en gang.
jeg ser nok en del eldre ut enn jeg har gjort, men det er kanskje til det positive [:)] og jeg har IKKE sett bildene selv!

Åh spennende!!![:D] Må fortelle når du kommer på trykk da:) Gleder meg til å se bilder!!!

WOW, her foregår det litt av hvert

Det bladet må jeg skaffe meg, hvet du ca når det kommer ut?

ORIGINAL: twinanne

ser ut til at det kommer 1.november [:D]

ORIGINAL: Lillegumman

ORIGINAL: twinanne

ser ut til at det kommer 1.november [:D]

Flott da skal jeg skrive det opp i kalenderen min[:)]

Hørtes utrolig spennende ut!!
Fikk du forresten beholde klærne?

Så ekstra nervepirrende/spennede det må være for deg at du ikke har fått sett bildene selv enda!! Åhåå[:D][:D]

Da blir jeg å kjøpe Mor&Barn den 1.november[:D] GLEDER MEG[:)][:)]

nei, fikk ikke beholde klærne....det regnet jeg jo med, ellers ville det bli dyrt for dem etterhvert!

ORIGINAL: Lillegumman

åh....egen tråd [:)] det er koselig!

joda, det var spennende, var skikkelig modell (det er ikke noe glamourliv). jeg hadde frisørtime kl 10, og fikk klippet meg litt bobaktig, fikk lugg (!) og farget det [:)] jeg er skikkelig fornøyd! så hadde stylisten plukket ut 3 antrekk som jeg skulle prøve, og hun valgte det som var finest til meg, som hun synes var best. det var klær jeg ikke hadde valgt selv, men det var jo litt av poenget. så var det make-up, der lærte jeg masse. litt kraftigere enn hverdagssminke, men det måtte jo funke til fotoshooten.
så var det ut på grünerløkka å ta bilder [:)] føltes ikke helt naturlig, men det var koselig stylist og fotograf, så det gikk bra.
resultatet kommer i neste Kamille Mor&Barn, tror det kommer i november en gang.
jeg ser nok en del eldre ut enn jeg har gjort, men det er kanskje til det positive [:)] og jeg har IKKE sett bildene selv!

Hørtes utrolig kjekt ut! [:)] Sikkert ikke noe glamourliv å være modell nei, men gøy med forvandling!
Skal løpe og kjøpe bladet når det kommer ut! [:D]

Back
Topp