LilleGo'

LeneSvima

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Hvordan er buksebleiene? Har ei frøken som kun kan bruke libero up&go. Så lurer på om dem ser ut som dem eller mer som rema1000 sine.

Hvorfor kan hun kun bruke dem?? Reagerer hun på andre eller er det passform?

Hvorfor kan hun kun bruke dem?? Reagerer hun på andre eller er det passform?

Hun har reagert på noen, men det er ofte passformen som blir feil. Ho tisser mye når hu tisser, og da blir det ofte lekkasje hvis ikke bleia sitter som støpt. Og da er libero sine med strikk i sidene best.

Jeg har bare kjøpt bleiene enda, ikke trusebleiene, så jeg vet ikke hvordan de er. Bruker begge deler om hverandre, mest bleier, og tenkte vi kunne prøve disse.

Men de har jo lanseringsgaranti, så kjøp en pakke. Funker de ikke for dere får du bytte i en pakke libero

Jeg har bare kjøpt bleiene enda, ikke trusebleiene, så jeg vet ikke hvordan de er. Bruker begge deler om hverandre, mest bleier, og tenkte vi kunne prøve disse.

Men de har jo lanseringsgaranti, så kjøp en pakke. Funker de ikke for dere får du bytte i en pakke libero

Er du fornøyd med bleiene?

Ja, det stemmer det. Tenkte jeg ikke på. Takk for at du minna meg på det:)

Jeg kjøpte den i går og har ille prøvd enda.

Har kun prøvd bleiene, men var fornøyd med dem. Straks 2-åringen min er såpass liten at vi bruker str 4 enda og billigmerkenes buksebleier begynner jo først på str 5.. :/

Har kun prøvd bleiene, men var fornøyd med dem. Straks 2-åringen min er såpass liten at vi bruker str 4 enda og billigmerkenes buksebleier begynner jo først på str 5.. :/

Må nok bare prøve å se. Som Sara minna meg på får jeg bytta dem hvis dem ikke er noe gode.

Det er vel sånn at du får en pakke med libero om du ikke liker kiwi sine, da er det bare å prøve:)

Back
Topp