ååå, så søt sjørøver da!!!![]()
Må le, for Emira og Liana har det samme "morsk-ansiktet" på bilder![]()
SÅ søtt!
![]()
Ja søteste sjørøveren
Haha ja det er kansje sant det
(og hun måtte jo ha morsk-ansikt når hun er sjørøver)
★mobben til brodær'n★
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ååå, så søt sjørøver da!!!![]()
Må le, for Emira og Liana har det samme "morsk-ansiktet" på bilder![]()
SÅ søtt!
![]()
Tror ikke det, men kan jo aldri vite, kanskje det er flere tenner på ganghmh, noe er det jo som plager henne da
Men sånn er Hermine også, sover godt noen dager der og kjempelite andre dagerMens hjemme sover hun alltid godt!
Gøy at de vil være noe annetHaha ja hun er ganske så enig i detlitt rart og morsomt for meg da, for er så vandt med at hun bare skal være prinsesse og lignende
★mobben til brodær'n★
Gøy at de vil være noe annetkanskje flere jenter vil være sjørøver neste gang
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
så spennende med hund da! Dere klarer ikke å vente til sommeren?![]()
Hvilken rase er dette da?
Jeg ville nok iallfall fått tatt en crp på han, for å sjekke om han har noe betennelse i kroppen. Iallfall om han ikke vil spise eller drikke!
mannen inndro til slutt esken med kjærligheter på pinneSå nå ble det knekkebrød og te i stedet
Er straks ferdig med denne halsen til Hermine:
http://nostebarn.no/garn/strikkeoppskrift-1920.html
Kjempeenkel!![]()
Først runpinne og så gikk jeg over på to pinnerDen halsen så jo kjempe grei ut! Bruker du rundpinner eller bruker du 3-4 pinner?![]()
Genial den halsenFørst runpinne og så gikk jeg over på to pinnerprøver nå å strikke hele på rundpinne
![]()
Først runpinne og så gikk jeg over på to pinnerprøver nå å strikke hele på rundpinne
![]()
Du kan jo bruke rundpinne hele veien, ikke noe problem. Kan fint strikke frem og tilbake på rundpinne =)Du får gi en lyd som det går med rundpinne hele veien da![]()
ble i grunnen enklere å strikke fram og tilbake på rundpinne, slipper å være redd for å miste masker av pinnenDu får gi en lyd som det går med rundpinne hele veien da![]()
Du kan jo bruke rundpinne hele veien, ikke noe problem. Kan fint strikke frem og tilbake på rundpinne =)
ble i grunnen enklere å strikke fram og tilbake på rundpinne, slipper å være redd for å miste masker av pinnen![]()