Lillefredag :P

ååå, så søt sjørøver da!!! :D
Må le, for Emira og Liana har det samme "morsk-ansiktet" på bilder :p ;) SÅ søtt! ;)

Ja søteste sjørøveren :P:)
Haha ja det er kansje sant det:eek::rolleyes: jeg har noen bilder av Emira som liten, hvor hun lager sånne ansikter..må finne de imårra! :D

(og hun måtte jo ha morsk-ansikt når hun er sjørøver):P

★mobben til brodær'n★

hmh, noe er det jo som plager henne da :(
Men sånn er Hermine også, sover godt noen dager der og kjempelite andre dager :confused: Mens hjemme sover hun alltid godt!
Tror ikke det, men kan jo aldri vite, kanskje det er flere tenner på gang:eek: Håper det blir bedre neste uke i hvertfall.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Haha ja hun er ganske så enig i det :P litt rart og morsomt for meg da, for er så vandt med at hun bare skal være prinsesse og lignende :P:)

★mobben til brodær'n★
Gøy at de vil være noe annet:) kanskje flere jenter vil være sjørøver neste gang:p:)

Gøy at de vil være noe annet:) kanskje flere jenter vil være sjørøver neste gang:p:)

Hehe kansje det?:D for var mange prinsesser der igår:P men bestevennen til Emira er gutt (og tremenning) og han er hekta på sabeltann:P så ligger nok noe i det:P

★mobben til brodær'n★

så spennende med hund da! Dere klarer ikke å vente til sommeren? :p ;) Hvilken rase er dette da?

Jeg ville nok iallfall fått tatt en crp på han, for å sjekke om han har noe betennelse i kroppen. Iallfall om han ikke vil spise eller drikke!

Hehe, nei;) Vi greier ikke og vente og har kontakta oppdretter av Boerboel:) Helt fantastisk rase som er veldig glad i barn og dyr:) Stille og rolig inne, men leken ute:) De er den mastiffen som lever lengst, 12-15 år:) Vi er ønsker tispe, så godt mulig vi får en liten hundevaps nå i jan:)

Emmeth er slapp i formen, men ikke vært så utilpass og grini lite idag, så håper han er på bedringens vei:) Virker slik:)

Den halsen så jo kjempe grei ut! Bruker du rundpinner eller bruker du 3-4 pinner? :)
Først runpinne og så gikk jeg over på to pinner ;) prøver nå å strikke hele på rundpinne :)

Du får gi en lyd som det går med rundpinne hele veien da :D
Du kan jo bruke rundpinne hele veien, ikke noe problem. Kan fint strikke frem og tilbake på rundpinne =)

Du får gi en lyd som det går med rundpinne hele veien da :D
ble i grunnen enklere å strikke fram og tilbake på rundpinne, slipper å være redd for å miste masker av pinnen ;)

Du kan jo bruke rundpinne hele veien, ikke noe problem. Kan fint strikke frem og tilbake på rundpinne =)

Stemmer! Hehe, når tenkte jeg at hun brukte mer enn 2 pinner. :P Det er jo samme å strikker fram å tilbake på rundpinner som to pinner ;) Hihiii ;)

Back
Topp