Lillebror og knerten.

smash

Forumet er livet
VIP
Har deres barn sett den? Hvor gammel er barnet ditt og likte h*n filmen?
Jeg og datra mi skal kose oss med godteri og knerten film etterpå.
Ho blir 4 om 2 uker..

Mine er 9 1/2 og 7 1/2, og de synst filmen var grei. Eldste er umoden for alderen da.

Fler?

ORIGINAL: *Baby Peach*

min var 3 da han fikk knerten.

jeg syns det er en spesiell film, sær etter min smak[&:] Men han liker den[:D]

Sær? Åssen da?

Synes filmen er helt nydelig jeg [:D][:D]

Har sett den med kusina mi, hun ble 7 i februar, og er vel et år siden den kom ut.
Hun elsker den hvertfall [:)]

Tuva så den da den gikk på kino, hun er 4 år. Hun likte filmen veldig godt, og satt helt stille under hele filmen [:)] Jeg syns det var en søt film (noe dårlig skuespill kanskje, men...)

Så bra at så mange av barna likte den! Da skal vi kose oss med film nå![:D]
Med smågodt og popcorn på en TORSDAG!

Storesnuppa mi så den på kino da hun var 5 år. Noen svener er unødvendig skumle synes jeg og snuppa, ellers så syntes vi at filmen var morosm og søt.

Kos dere med film og popcorn! :)

Anna er 2,5 år og hun digger filmen....

Jenta mi på 4 liker filmen.... [:D] Hun går til stadighet å synger på den lillebror og knerten sangen[:D]

Men seriøst..... snop på en Torsdag? er dere helt ville!!! [8D][8D][:D][:D][;)][;)]

Kos dere[:D][:D]

Johanna elsker den - var og så den på kino da den kom, og vi har kjøpt den på dvd i ettertid og sett den mange ganger sammen. Hun var vel litt over 3 da hun så den første gang (hadde den ikke premiere i fjor høst tro?)

Mina på snart 4 liker den godt, men kan bli litt lenge å sitte hele tiden. Men går litt fra

Den har gått et par rude bare i dag, så ja han liker den.

Fikk den da han var rundt 4 år

Jeg likte den ikke.. Men så hadde mine foreldre lest bøkene til meg + at jeg hadde alle kassettene. Jeg kan IKKE huske at foreldrene til Lillebror kranglet sånn som det der og så likte jeg ikke knerten...

eldste min elsker den , sikkert sett den 100 ganger[8D] mini så den støtt og stadig på bilferie i sommer, tror hun synes den er grei hun også.. men hun liker no alt

Vi tok med Oliver på den i fjor når den var på kino. Og da var Oliver mellom 2,5 år og 3 år.
Og likte den kjempe godt og liker den nå å ja![;)]

Back
Topp