Lillebror kom endelig i går :)

Grevling

Betatt av forumet
Lillebror valgte endelig å komme ut til oss i går 10 juli :)

Hadde litt smårier søndag kveld, men de dabbet av. Våknet mandag etter en rolig natt og fikk straks svake rier som kom og gikk gjennom hele dagen. Om kvelden kom det litt fostervann og blodstriper. Vi dro inn på føden og fikk sjekket åpningen i 24 tiden, men hadde kun 2-3 cm åpning og ujevne rier, så vi dro hjem for å sove litt. Våknet i 3 tiden og sto opp rundt 4 fordi det gjorde for vondt å ligge stille. Det hjalp å stå, så jeg begynte å ta tiden på riene. Fant ut at de bare var 4 minutter imellom, så jeg vekket mannen og vi gjorde oss klare til å dra. Kom inn på ABC i 6 tiden.

3 timer etter at vi kom inn på føden var han ute. Det var intenst, men en veldig fin opplevelse, og jeg vil absolutt anbefale ABC-avdelingen og vannfødsel til dem det måtte passe :)

Jeg gikk fra 4 til 6 cm på to timer, i den perioden sto jeg i prekestolen og gikk etterhvert inn i dusjen, det var godt med varmt vann i korsryggen :). Rundt kl 8 fikk jeg komme opp i badekaret og det var deilig avslappende. Gikk fra 6 til 10 cm på 35 minutter. Presset i 25 minutter. :) Det gikk fort denne gangen, men jeg syntes det var mye mer avslappet og positivt i forhold til sist. Jeg fikk bare en liten rift og føler meg mye bedre enn forrige gang. Vi dro hjem i ett tiden i dag :)

Jeg og mannen er veldig fornøyd med oppholdet på ABC og vil anbefale det på det sterkeste. Føler oss godt behandlet av behagelige jordmødre, og vi fikk masse informasjon og fin oppfølging i ettersamtalene. Tusen takk til alle som hjalp oss, og spesielt Anette som hadde kontrollene mine, og Gry som hjalp Lillebror så trygt til verden :)

Gratulerer med gutten! :)

Gratulerer så mye!!

Back
Topp