Har du enda ikke fått tilgang til skjult igjen? Savner deg der inneTusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du enda ikke fått tilgang til skjult igjen? Savner deg der inneTusen takk
Nei! Det er så utrolig stusselig! Jeg savner dere også!! Lurer på om IT har glemt meg :/Har du enda ikke fått tilgang til skjult igjen? Savner deg der inne
Du får purre på dem Du er jo tilgangsansvarlig og alt, så da må du jo ha tilgang selvNei! Det er så utrolig stusselig! Jeg savner dere også!! Lurer på om IT har glemt meg :/
Det er det ironiske oppi alt, tilgangsansvarlig har mistet tilgangen Ha ha!Du får purre på dem Du er jo tilgangsansvarlig og alt, så da må du jo ha tilgang selv
HahaDet er det ironiske oppi alt, tilgangsansvarlig har mistet tilgangen Ha ha!
Det går veldig fint nå! Hun var ikke veldig begeistret de første dagene gråt mye, ville på fanget når jeg ammet men ikke ellers Ha haHaha
Hvordan går det med lillebror og storesøster da?
Jeg savner skjult også!! Veit ikke hva IT driver med eller hvorfor tilgangen er vekkDer var jo oppdateringen gratulerer så mye
Savner deg på skjult!!
Håper det snart blir fiksetJeg savner skjult også!! Veit ikke hva IT driver med eller hvorfor tilgangen er vekk
TakkGratulerer så mye
Nå må du komme deg tilbake på skjult!Takk
Si det til teknisk avdeling.. Savner dere!!Nå må du komme deg tilbake på skjult!
Si det til teknisk avdeling.. Savner dere!!
Ja! Jeg skjønner ikke hva som skjer jeg!Fortsatt utestengt?
Ja! Jeg skjønner ikke hva som skjer jeg!
Jeg har vært på to skjulte lenge, frem til jeg skulle rydde på skjult oktober, da mistet jeg tilgangen :/Kanskje man ikke kan være på to skjulte samtidig? Hmm, nei, skikkelig rart. Skulle tro det var en enkel sak å fikse!
Hvordan går det med dere? Begynt å bli vant til å være hjemme 2-barnsfamilie og alt?