Lillebror hadde dårlig tid!

En tråd i 'Desember 2018' startet av Juni16+desember18<3, 14 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Benedikte28 Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Gratulerer :happy::Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Molina Blir kjent med forumet

Gratulera så mykje :Heartblue

3. Hoppetau Gift med forumet Novemberlykke 2018 Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

Håper gulsoten forsvinner fort =) Jeg har termin 27. november. Så er under 2 uker igjen til termin <3

4. Silje_V Glad i forumet Desemberlykke 2018 August 2018

Åååå, gratulerer med en liten prins!! :Heartbigred

5. Søring Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Å så koselig å høre og gratulerer en masse:Heartblue
    Det gikk fort ja, men tenker du synes det er deilig å komme hjem. Må jo være fantastisk å endelig få hilse på den lille karen. Kos deg masse i tiden fremover:Heartblue

6. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Gratulerer så mye :)

7. Gratulerer så mykje!

8. Annemor93 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Kommenter gjerne i fødegruppen for desember om du vil. Gøy å få en oversikt over hvem som allerede har født, hvem som føder til termin eller går på overtid før de små kommer til verden:)

https://forum.babyverden.no/threads/❤-fødetråd-❤.1951113/#post-24965107

• Liker Liker x 1
  9. Juni16+desember18<3 Glad i forumet

Det var veldig fint! Så han hadde nok blitt nermere 4kg hvis jeg hadde gått til termin. Nå som han bare er 45 cm så er han en liten plugg, noe som bare er super søtt ❤

10. Juni16+desember18<3 Glad i forumet

Var veldig greit. Jeg var jo livredd for å ende opp i en fødsel som var lik forrige. Har alltid syntes det hørtes skummelt ut med veldig raske fødsler også, men under 3t aktiv fødsel var egentlig veldig greit. Rakk ikke tenke så mye. Måtte bare la kroppen jobbe og kom meg til 8cm før jeg i det hele tatt brukte lystgass! Det var en skikkelig mestringsfølelse! Denne fødselen kunne jeg gjort igjen! Men da gjerne med litt forvarsel så jeg vertfall har noe klart

Så spennende! Lille kommer når du minst venter det, men ikke før hun er klar:) hvis det er første så anbefaler jeg å nyte magen uansett plager nå, og det å kunne gjøre ting når du føler for det. For magen savner man faktisk litt og uansett hvor fantastisk det er med lille i armene så sitter man litt fast masse lykke til!❤❤

• Hjertelig Hjertelig x 2
  11. Juni16+desember18<3 Glad i forumet

Var inne igjen til kontroll i dag og har ikke hørt noe om prøvene, så da er alt fint:) masse lykke til❤❤

12. Juni16+desember18<3 Glad i forumet

Takk ❤
    Veldig deilig å være hjemme, men nå på dag nr 2 måtte storesøster hentes i bhg tidlig, full av feber, hoster og endte kvelden med å kaste opp. Så nå har vi blitt kastet med hodet først inn i livet med to barn det skal jeg gjøre! Lykke til når det er din tur ❤❤

13. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Gratulerer så mye❤❤

14. Limabø Betatt av forumet Desemberlykke 2018

Så godt å høre at fødselen gikk fint! Jeg så bildet du hadde lagt inn i fødetråden. Så utrolig søt! Tenk st det faktisk er en liten baby inni magen min også. Shit! Noen ganger blir jeg litt overraska over at jeg har mage og faktisk er gravid.

15. NutteputtVenter#3♥️ Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

For en søting du har fått! ♥️
    Når fødte du din første ift termin?

16. Kms92 Gift med forumet Septemberlykke 2021 Desemberlykke 2018 Augustbarna 2021

Utrolig fin liten gutt. Også så mye hår :D Han er kjempeflott ❤️ Gratulerer så mye igjen :)

17. Hoppetau Gift med forumet Novemberlykke 2018 Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

Så bra! Takk for det. Nyt tiden (selv med sykt storesøsken)

18. Hoppetau Gift med forumet Novemberlykke 2018 Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

Like greit og hoppe i det! Dette klarer dere :Heartred:Heartred:Heartred

19. Juni16+desember18<3 Glad i forumet

Ja! Det er litt vanskelig å skjønne at det er han som var inni der og at han faktisk fikk plass

20. Juni16+desember18<3 Glad i forumet

Takk ❤ første kom 5 dager før termin, men det stemte med det jeg mente var termin:)

Del denne siden