Lillebror er her

Tillemor

Flørter med forumet
Endelig var ventetiden over og jeg ligger her lykkelig og ammer en liten nydelig skatt. Så stolt at jeg nesten sprekker!
Slimproppen gikk mandag kveld, rier som kom og gikk fra torsdag morgen kl 6. Var på sykehuset kl halv 12, 2 cm åpning og fremdeles litt livmorhals. Ble strippet og riene kom umiddelbart med 3 min mellomrom fra kl 1. Økte raskt på i intensitet. Strippet på nytt ca kl halv 4 da jeg enda hadde 4 cm åpning men fryktelig vondt. Hadde da fått siste dose festantrekk. Pudental bedøvelse ble satt (helt grusomt!) ved halv 5 tiden da jeg hadde 7 cm og pustet meg gjennom siste fase da jeg ikke fikk lov å presse. Lillegull var ute 16.47. Nå er det bare kos på timeplanen fremover! <3

Gratulerer så mye! <3 Jeg har aldri hørt om "festantrekk"... Dvs jeg ville trodd at det var pentøy, ikke akkurat å anbefale til fødsel... :) Når du får anledning, har du lyst til å forklare? Men kos deg nå først og fremst! :)

Gratulerer så mye:) :)
Kos deg med lillebror, skjønner godt at du er stolt:)

Gratulerer :) blir selv så stolt når folk spør i sykehuskantina om å få se oppi senga, no problem liksom!

Gratulerer :) :)

Gratulerer så mye! <3 Jeg har aldri hørt om "festantrekk"... Dvs jeg ville trodd at det var pentøy, ikke akkurat å anbefale til fødsel... :) Når du får anledning, har du lyst til å forklare? Men kos deg nå først og fremst! :)
Hahahaha... Festantrekk tenker jeg fort kunne erstattet navnet på lystgassen, slik jeg følte det innimellom. Irriterende at man har med seg mobil med snapchat på føden liksom... Ellers må jeg innrømme at den blå sykehustrøyen minner lite om festantrekk. Dog FENTANYL gjorde susen!

Gratulerer så masse :D

Gratulerer så masse:)

Gratulera så mye :) lykke til og nyyyt :)

Back
Topp