Lillebror <3

Åh, vakre og spesielle navn. Passet godt sammen:love2

Tuuuusen takk <3 <3 Vi liker navn som ikke alle andre har, men er flertall som ikke deler meningene våres, hehe. Har fått en del kommentarer på Dexter, men nå var det det navnet vi falt for, så da får de andre bare vende seg til det :P

Tuuuusen takk <3 <3 Vi liker navn som ikke alle andre har, men er flertall som ikke deler meningene våres, hehe. Har fått en del kommentarer på Dexter, men nå var det det navnet vi falt for, så da får de andre bare vende seg til det :p

Ja, vil tro noen reagerer på det..men jeg syns bare det er flott, unikt og spesielt:D
Prinsen her skal jo hete Oliver James, og Oliver er jo veldig vanlig....dog nydelig navn, men vi har valgt mest på grunnlag av oppkalling<3

Ja, vil tro noen reagerer på det..men jeg syns bare det er flott, unikt og spesielt:D
Prinsen her skal jo hete Oliver James, og Oliver er jo veldig vanlig....dog nydelig navn, men vi har valgt mest på grunnlag av oppkalling<3

Ja, det er et mer vanlig navn, men det er jo så fiiiint :D Hele navnet er nydelig :)

Er mange nydelige navn, men mannen og jeg har forskjellige dialekter, så vi uttaler nesten alle navn forskjellig :p Dumt å gi ungen vår et navn som sies på flere måter, hehe. Var en lang reise, for navnene vi hadde kom ikke før helt på slutten.

Ja, det er et mer vanlig navn, men det er jo så fiiiint :D Hele navnet er nydelig :)

Er mange nydelige navn, men mannen og jeg har forskjellige dialekter, så vi uttaler nesten alle navn forskjellig :p Dumt å gi ungen vår et navn som sies på flere måter, hehe. Var en lang reise, for navnene vi hadde kom ikke før helt på slutten.

Det blir jo mer unikt med James til da, som forøvrig også er oppkalling:D
Hehe, artig...her har jeg østfoldsdialekt og mannen bergensk;)

Det blir jo mer unikt med James til da, som forøvrig også er oppkalling:D
Hehe, artig...her har jeg østfoldsdialekt og mannen bergensk;)

Oppkalling er koselig syns jeg, iallefall når navnene er så fine :) Jeg er egentlig fra Sørlandet , men har vel mer østlandskdialekt (bodde de fleste årene av livet mitt der) og mannen min er fra stavanger. Bare en bokstav kan gjøre stor navneforskjell på dialekter :p

Last edited:
Så stilig navn dere har valgt til lillebror, er gøy når man finner noe som er såpass unikt og samtidig så flott :)

Oppkalling er koselig syns jeg, iallefall når navnene er så fine :) Jeg er egentlig fra øslandet, men har vel mer østlandskdialekt (bodde de fleste årene av livet mitt der) og mannen min er fra stavanger. Bare en bokstav kan gjøre stor navneforskjell på dialekter :p

Ja, heldigvis var det noen fine navn på hans side...verre på min altså:P
Okei, fra Halden jeg da;) Stavanger er en fin by syns jeg, var der for første gang i mai:D
OHH, dagens shopping unnagjort, weeee!!

Gratulerer så masse!

Tuuuusen takk <3 <3 <3 Vi storkoser oss alle fire og Dexter gjør ikke mye annet enn sove og spise :p :)

Back
Topp