Lillebrøster

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
♡ Har sittet en stund på golvet og lekt med togbane med vesla og tankene fløy jo litt innimellom. . Blandt annet til at jeg sitter med en lillebrøster i magen som vesla ikke aner noe om.. Gleder meg så innmari til å dele nyheten med ungene, så spent på reaksjonene ♡

Noen som har delt til kommende storesøsken? Og hvordan var reaksjonene?

Har ikke sagt noe til mine heller enda.. tenkte å vente ei lita stund til, men har ei snuppe som går og klapper meg på magen hele tiden hehe... vet ikke hvorfor, men den er jo blitt noe større hehe...

Gleder meg til å se de søte små ansiktene når jeg sier det.. hihi... kanskje jeg må filme det :P

Jeg fortalte det til mine små en morgen de hadde fri og jeg ikke var i form. Tenkte det var greit å fortelle hvorfor mamma var syk å må ligge mye på sofaen.
De ble så glade. Kom å ga meg en god klem og jeg ble så rørt at jeg begynte å gråte. :hug003
Så de tok det veldig fint og gleder seg. Minsten synes det er veldig stort at han også skal bli storebror!
De har vært kjempe flinke til å holde på hemmeligheten vår. Har bare fått lov til å si det til noen få. Litt lettere at det er de små som forteller det synes jeg.

Ja jeg og gleder meg til at ungene skal få dele nyheten med folk :-) Tror de synes det blur stas å fortelle besteforeldre at de skal bli storesøsken! 4 (!) uker igjen. .hehe

Back
Topp