Lille vil ikke på do!

Chastli

Flørter med forumet
Lille Even her har hatt barnebek i starten på sykehuset. Så flere bleier til dagen frem til han var 10 dager, så stoppet det til dag 13 da det kom en og en bleie på dag 14. Nå er han 23 dager og ikke vært en bleie på 9dager. Noen flere som har det slik? Selvfølgelig mange tissebleier til dagen. Har lest at det kan gå lang tid når jeg full ammer, men skal det stoppe så tidlig? Påske nå så ingen helsestasjon å ringe til.

Det er vist helt normalt at de ikke bæsjer på mange dager når man fullammer ja. Ser han ut til å plages fordi han ikke har bæsja da?

Det er vist helt normalt at de ikke bæsjer på mange dager når man fullammer ja. Ser han ut til å plages fordi han ikke har bæsja da?
Føler ikke han virker plaget. Jeg plages nok mest av det. Vil egentlig si han er en rolig baby i forhold til hva jeg husker med første jenta vår. Ville bare høre om noen andre hadde det slik. :/

Så lenge han ikke plages av det er det nok ok. Tuva sliter med det samme, men har også mye vondt i magen. Hun hadde også flere bæsjebleier om dagen i starten, men så "stoppet det opp" etter et par uker. På det meste har det gått fem dager mellom bæsjebleiene. Hun får mest mme og bør derfor bæsje daglig. Helsesøster foreslo litt malt i maten to ganger daglig, men det hjelper ikke her.. Litt frustrerende, men håper det går seg til etter hvert.

Het er mini snart 5 uker. Flere dager uten bæsj og noen dager med flere om dagen. Så lenge man ammer så har eg lest at de ikke kan bli forstoppet. Så lenge det er mange tisse bleier får han nok mat :)

Her har det vært bæsjebleier hver dag. Men så lenge man fullammer kan det visstnok fint gå opptil to uker uten bæsjebleier (nevøen min gjorde det - ikke noe galt):) Men går det lenger tid enn det kan du jo ta en liten telefon til barselavdelingen kanskje (de har jo alltid åpent)?

Back
Topp