Lille Snegle!!!!!!!*Tips*

feb&mars

Elsker forumet
Om du skal ha selskap for lille mini[:D][8D][:D]
http://www.helti100.no/kakebilde-med-hello-kitty-3.html

ja BEVARES!! [;)] må kanskje ty til det der, skulle lage mmf i sted, og det gikk jo ikke... fordi jeg fant feil oppskrift :P prøver igjen i morgen ;)

Hihi, lager du kake nå, når skal du ha selskap??!
http://cacas.no/Oppskrift/47

Tenkte bruke denne på kaka til mini, har du en god oppskrift på hva du har "under lokket" ? Si fra når du fikk det til da, håper det ikke er vansklig?![8|][:-][;)]

nei, tenkte bare å lage mmfen, den kan stå. så er den klar lissom ;) har laga en gang før, og det gikk bra. må bare bruke samme oppskrifta som den gangen, så går det nok fint. ja, skal lage en sjokoladekake, koppekake, faktisk :) den er saftig og luftig på samme tid, men er litt daff i smaken, kanskje... er ikke mørk, men lys på en måte. skal ha noe godt mellom to lag :)

JA, den oppskriften er lik den jeg fulgte i dag. hemmelighet: ha i vann+soyaolje og marshmellows og puff i mikro, ikke olje etterpå :P
prøver som sagt igjen i morgen, så jeg kan gi referat :) i gjengjeld må du legge ut bilder i bryllupstråden [:D]

Thank you, skal prøve på å få lagt ut bilde..Men har bare mobilt bredbånd..enda...så går så utrolig treeeigt å legge ut og min tolmodighet = NADA!!!!!!!! Har du farge oppi pastaen? Tenkte kansje lage lyseblått lokk og hvite bokstaver, med mikkemus bilde som jeg bestiller på helti100.no
Har du oppskrift på noen gode kaker til å ha inni, hvor finne du de?? er ikke sånn superbegeistra for sukkerbrød..Bedre med sjokolade og karamellmousse f.eks!

Det står matfett i oppskriften, kan jeg bruke olje da?! istedenfor liksom!? og er det godt med mmf? - og ltt å kjevle? mange spm her, hehe..håper sånn jeg får det til, er egentlig en elendi kakebaker!

kan legge ut oppskrift i morgen! kaken jeg snakker om kan forresten minne om sukkerbrød, bare sjokoladesukkerbrød :P men husker egentlig ikke, men blir litt mer spennende med fyll i. har jo pepsikake også da, men tror jeg kjører en "straight" oppskrift for å lykkes, heheh :) skal ha farge ja, svart og lilla - hver for seg. har du sett malen for kaken jeg skal lage? har litt av en plan, wish me luck. ja, jeg brukte to ss soyaolje første gangen. lett å kjevle, bare til å varme den litt i mikro :)

Thanks, gleder meg til å se[:D] Så flink du er! Har en plan jeg også, men har en tendens til å "sikte litt for høyt" i forhold til hva min kompetanse strekker til. Men guu så gøy det må være å få det til, så denne gang går jeg all inn..Muligens jeg lager mmf imorgen da[;)] Må få se bilde[:)] ikke sett hvilken kake du har tenkt å lage, bilde? Hva skal du ha i selskapet- servere!?
Vi skal ha familieselskap både lørd og sønd. Så tenkte lage en runstykke deig, setter halvparten i kjøleskapet til søndagen. Og serverer ferske rundstykker med godt pålegg. Bursdagskaka da med mmf lokk, lapper, cupcakes...[;)] Så "restene" blir servert søndagen, muligens jeg lager gele el noe i tilleg da! Elsker sånt, selv om det er pittelitt stress også.

må jo sikte høyt :)
skal ha vanlig famselskap på kvelden på dagen, med kake, muffins, kanelisvingane, skoleboller, og is eller iskake... meny satt sammen av meg og niesa mi, hun ville ha gele og, men kanskje jeg ikke gidder det [&:] så blir det sikkert litt kjeks og frukt :)) og så er det resteparty med de andre små kompisvennene dagen etterpå, tenkte jeg. hvis de kommer da, hehe.

sånn her, må bare finne ut hvor de har mini-marshmellows til ull!!

Namm den timmy kaka så god ut[:D][:D]

kuuult, veldig din stil.gleder meg til å se resultatet[:D][8D]

Skal du nå absolutt ha kitty-bilde på kaka, så er det jo noen her.....

http://goodbyekitty.net/

Noen litt mer makabre enn andre.........................

juliann, nå har jeg laget to av fargene, lilla og svart ;) gikk i dag. altså, soya+vann i bunn av bollen du mikrer i! håper bare at det er nok lilla til lokket på kaken :P

JEg holder på å veie opp nå, hvilken oppskrift brukte du og når tar du i fargen????!!![:D]

ORIGINAL: soffy81

Skal du nå absolutt ha kitty-bilde på kaka, så er det jo noen her.....

http://goodbyekitty.net/

Noen litt mer makabre enn andre.........................

Nice ;)

ORIGINAL: juliann

JEg holder på å veie opp nå, hvilken oppskrift brukte du og når tar du i fargen????!!![:D]

antar at du kanskje er ferdig nå... gikk det bra? :)

Mhm, gikk kjempefint.[:D] Nå har jeg en liten hvit klump og en stor lyseblå gla pakk plastikk[:D] Håper det går greit å kjevle det ut på fredag da!?[8D] Eller har du kjevla det ut også du? fikk du rette fargene eller? jeg ble fornøyd me den lyseblå fargen min, men fingrene mine er BLÅ nå og det går ikke vort...[8|][8D]

good! ja, bare ta det ut en stund før eller varme litt i mikroen. ja, stressa fælt med svarten som ikke ble svart, bare koks, men gikk seg til til slutt. tror bare fargen måtte sette seg litt. brukte hele resten av boksen på det :P hadde bare noen få dråper lilla i, og det ble mørkelilla. åå, her går det da bort i varmt vann [&:]

Kult, gleder meg til å se den kaka, regner med vi får se bilde!?[;)]
Jeg har bestilt et par mikkemus bilder, så har en liten plan om jeg ikke går for en lignende dette,
http://cgi.ebay.com/lavender-purple-MOP-pearl-16mm-earrings-/290331316843?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item439918526b

Men hvordan i all verden lager man så flotte bokstaver???
og jeg har nok i minste laget med blå og hvit mmf, hadde en pakke marsmellows og måtte jo smake på de før jeg lagte "deigen"[8D] Men det SKAL gå, hehe!! Hvor mye lagte du?

Back
Topp