Lille skatten...

Tillemor

Flørter med forumet
Var på ultralyd i går igjen pga tidligere blødning, de ville ha meg inn på kontroll igjen. Lille har vokst som den skal og hjertet slo fint. Men en ting jeg stusser over, er at jeg aldri har sett den bevege seg. Den sover liksom på alle (2) ultralydene... Kanskje bare meg som overanalyserer, blir vel bedre når jeg begynner å kjenne litt bevegelser. Ellers står det på ul-bildet en dato, denne er 3 dager før min termin, så lurer på om terminen er blitt endret da? Venter og ser på ordinær ul jeg

Så fint å se at den lille har vokst som den skal og at alt er bra! :) Egentlig er det jo en fordel at den ligger stille så man får målt det man skal osv. Sist jeg var var den i fyr og flamme der inne, og det var nesten umulig å få tatt et bilde i profil for å måle lengde ;) Sånn ellers mtp den datoen så er det jo såpass små marginer nå så tidlig mtp lenge og uker+dager. Sist jeg var var jeg 10+3, men på noen av målingene kom han til 10+0. Jeg ville bare holdt på den datoen du allerede har, så får du et mer riktig svar på ordinær ul :)

Neida :) det betyr ikke at noe er alt :) når jeg gikk med minsta lå hun nesten alltid i ro. Mens pjokken var helt proppel å det samme er den lille i magen.

Godt å høre at babyen vokser som den skal å at alt er fint :D

Jeg fikk beskjed om å drikke isvann Før neste ul, det kan vekke dem. Hvis ikke hjelper det å hoste eller le så kan det tenkes den justerer litt på seg :)

Min er propell i magen nå, men søskenbarnet mitt sin gutt sov de tre førstw UL'ene hennes, så det bettyr ingenting

Nei det betyr nok ikke noe. Noen ganger føler jeg at jeg kjenner litt små bevegelser der nede, men enda er det for tidlig å klare å skille helt mellom luftbobler og bevegelser. Men det går nok fint. :)
Isvann er nok en god idé. Jeg tenkte kanskje han ville dytte litt i magen min for å vekke den, han hadde sikkert gjort det hvis det var nødvendig. Kanskje jeg for en gangs skyld får en litt rolig baby.... Wohoo...

Så lenge hjertet slår og jm/lege/gyn sier at alt ser bra ut, så er det ingen grunn for bekymring! Her var storesøster propell på alle (11!) ultralydene, men denne lå helt i ro sist. Vi satser på at det er et tegn på at denne kanskje liker å ta livet en smule mer med ro enn våre to andre! Haha, neida, men alt er nok i skjønneste orden ;)

Back
Topp