Lille Rosin!

Heisan....
Joda, går bra her.... Ligger på sofaen med pledd, masse digg, snupi hos foreldrene mine i helgen, og gubben hos en kompis....
Fortsatt slapp i kroppen etter narkosen tidligere.

Ja, du får trøstespise alt du orker! Har tenkt mye på deg, altså, så urettferdig at noen må oppleve slikt flere ganger!

Jeg "trøster" meg, endog en mager trøst, med at noe var alvorlig galt. Og da er det bedre at det skjer så tidlig. Og tror det hadde vært vanskeligere om vi ikke hadde hatt lille snupp fra før.

Det er selvfølgelig riktig det du sier, og jeg tror også det er enda vanskeligere for de som opplever dette som ikke har barn fra før, da kommer selvfølgelig også angsten for om man kan få barn i det hele tatt. Men du hadde sikkert begynt å glede deg litt og sånn, man blir jo skuffet når noe sånt skjer.

Godt du prøver å se det positivt da, og du skal se at alle gode ting er tre![:)]

Klart vi hadde begynt å glede oss, men siden vi har opplevd det en gang før "utsatte" vi den største gleden til vi viste sikkert.
Etter å ha nådd bunnen etter å ha mistet en samboer i bilulykke for mange år siden, lærte jeg meg til å prøve å se det positive selv i det mest svarte for å holde meg selv oppe. Og det funker faktisk å prøve å finne litt lys selv om det ser helt svart ut....[:)]

Jeg har også mistet noen jeg var veldig glad i en gang, så jeg også vet jo at det alltid finnes lys i andre enden av tunnelen. Men det må jo være lov å sørge litt likevel, hvis man føler for det, det er en del av prosessen det også.

Jeg skjønner godt at dere har holdt litt igjen denne gangen. Kan jeg spørre hvor langt du var på vei nå? Og evt. når fosteret hadde dødd?

er helt imponert jeg!! du høres ut som du takler d veldig fint.. selvsagt er du sikkert langt langt nede.. men du er virkelig flink til å se d positive føler jeg[:)] håper dere greier og støtte hverandre masse.. sikkert kjempefælt for han og!![:(]

er litt fan av den alle gode ting er tre som Glad70 nevner[;)] pleier ofte stemme d!!!

Mener absolutt ikke at man ikke skal sørge, det er en prosess man må gjennom. Men et sted fins det alltid et lite lyspunkt. Som å feks kunne kose seg med en god bok uten å få dårlig samvittighet...
Ble vanskelig å forklare dette.
Skulle vært 13 + 6 i dag...De regnet med det hadde dødd mellom uke 11 og 12 en gang. Nesten samme som sist.

Nei, dårlig samvittighet skal man jo ikke ha, overhodet ingen grunn til det. Jeg er av de som mener at man ikke behøver å sørge for å tekkes andre, man må gjøre som man selv føler for.

Skal krysse fingrer og tær her for at alt går bra for dere neste gang![:)] 

Har barnefri til søndagen, så i helgen skal vi bare kose oss og ha kjæreste tid. Planen var egentlig De Derre konsert i morgen, men får se ann vær og form.
Blir ikke å begynne på pilla igjen, så det som skjer det skjer..... Men først blir det å finne en leilighet og få flyttet.

Ja, dere får kose dere og gjøre det beste ut av helgen! Hvis formen blir bedre kan du jo kose deg med litt vin eller noe også. Hvis du liker det da, og hvis du ikke er redd for å bli alt for sentimental![;)] (det kan jeg bli av vin)

Haha.... Jeg blir skikkelig salig, og "rosa" og kosesyk på vin jeg....[:D] 
Og øl blir jeg skikkelig rølp av..... Og brennevin snakker vi ikke om....[;)]

ORIGINAL: Lille Rosin

må le litt a detta jeg[8D] er så vittig å høre å forskjellig folk reagerer..

føler faktisk ikke jeg merker forskjell på hva jeg drikker.. annet enn at shotter er ikke bra for meg.. da blir alt litt for fort rølpete og ofte kan ting bli svart.. d liker jeg ikke[&:]

Hi-hi, da får du blande litt av alt, og se hva som skjer![;)]

ORIGINAL: pupple

føler faktisk ikke jeg merker forskjell på hva jeg drikker.. annet enn at shotter er ikke bra for meg.. da blir alt litt for fort rølpete og ofte kan ting bli svart.. d liker jeg ikke[&:]

Jeg bør også være forsiktig med brennevin. I hvertfall i festlig lag, for da er det fort gjort å drikke for fort, slik at man blir ALTFOR full når det plutselig begynner å virke...

Ellers kan jeg som nevnt bli litt sentimental av vin, og litt slapp og trøtt av øl. I hvertfall hvis jeg bare drikker litt av det, og sakte.

Rølp kan jeg bli av alt sammen, bare jeg får nok![8D]

oi var du så langt sist og..[:(]
ei venninne fant de d og ut på på ca samme tid.. ho måtte føde d[&:]
godt du slapp det!!!!

kos dere masse med hverandre i helga lille rosin[:)]

ORIGINAL: Glad70

ORIGINAL: pupple

Jeg bør også være forsiktig med brennevin. I hvertfall i festlig lag, for da er det fort gjort å drikke for fort, slik at man blir ALTFOR full når det plutselig begynner å virke... ja når jeg er i veldig festlig lag blir jeg og gira: da drikker og røyker og skravler jeg fort og mye[;)][8D][:D]

Ellers kan jeg som nevnt bli litt sentimental av vin, og litt slapp og trøtt av øl. I hvertfall hvis jeg bare drikker litt av det, og sakte.

Rølp kan jeg bli av alt sammen, bare jeg får nok![8D]kremt..samme her[8D][&:]

Jeg leter etter bråk jeg når jeg drikker brennevin.....
Men rusbrus går bra...

oioioiiii...[8D]

Back
Topp