Lille punktum i magen!

Moder'n

Forelsket i forumet
Helt nygravid, 4+2 i dag, og bare krysser fingrene for at alt går bra denne gangen. Sist jeg var gravid ble det oppdaget MA i uke 14, og det var ikke hyggelig. Magen vokste og kroppen var innstilt på gravid, men fosteret var dødt.

UL i uke 6, og første time hos jordmor uke 7. Håper at jeg får bruk for den jordmortimen, og at denne dagboken blir lang :)

Ikke så mange symptomer så langt, mest trøtt og sliten, reagerer på lukter og fryser lett.

Magen er oppblåst, kan bare gi opp mange av buksene mine. Gir seg vel snart, før det begynner å bli reell babymage om noen uker.
 
Krysser fingrene for at du denne gangen kommer deg til mål! :Heartred

Har gitt opp en del av olabuksene mine jeg også, syns magen kom mye fortere nå enn med nr 1 :wtf:
 
Krysser fingrene for at du denne gangen kommer deg til mål! :Heartred

Har gitt opp en del av olabuksene mine jeg også, syns magen kom mye fortere nå enn med nr 1 :wtf:

Takk :)

Ja, mannen kommenterte at jeg kanskje burde vurdere ny jakke snart, mener den jeg har ikke vil passe så mange ukene, haha ;)
 
7+1 i dag, og for 5 dager siden fikk vi se lille punktum på ultralyd. Det var så utrolig deilig følelse å se det lille hjertet banke. Jeg var så nervøs før vi gikk inn, redd for at det skulle være tomt der inne.
Men der lå lille punktum, frisk og fin.

Føler meg så heldig som får oppleve dette igjen, og at jeg har en mann som er så engasjert og stryker på magen og gjør alt han kan for at jeg skal ha det bra.

Det trues med forbud mot å se fotballkamper, da jeg blir så engasjert at han mener det ikke er bra for babyen. Han er nå søt da ;)

Magen vokser, og de fleste buksene er for trange. Om et par uker får jeg innse at jeg må ha mammabukser, eller noe som ikke strammer. Enn så lenge får jeg ha et rimelig selektivt utvalg antrekk på jobb, hehe.
 
Så fint at ul viste en baby med bankende hjerte :) Da du hadde MA, i hvilken uke hadde den lille sluttet å vokse? Jeg skal på ul om to dager i uke 12+1. Veldig spent og litt nervøs. Redd for MA, selv om jeg ikke har opplevd noe slikt før, og har en helt frisk og fin sønn fra før..
 
Back
Topp