L
Lykkeliten2019
Guest
03.Februar kl 22.20 kom hu til verden 3 dager over termin. Begynte å kjenne at magen av anderledes og utrolig hard føre leggetid. Hadde vist snorka noe veldig også så gubben vekket meg. og jeg gikk å la meg på sofaen. Sto opp på do 2.00 å hadde en del vondt i magen. Sovnet til 04.00 å hadde forsatt vondt i magen. Så jeg ble verrene våken. Mage smertene kom å gikk. og da gubben dro på jobb var det ca. 30min mellom. Ved halv ni begynte jeg å skrive ned hvor langt det var mellom. Da var det 5min og noe enkelte ganger 10. kl 11 ringte jeg gubben å sa nå kan du kom. Rundt 11.30 var vi på vei til sykehuset. Ble undersøkt å hadde 7-8cm åpning. Ble dårlig av å ligge helt nede på undersøksbordet å kastet opp. Jeg hadde også skjelvinger i magen som kom og da kom det som regel en lang og vond rie etterpå. Siden fikk jeg gå i badekaret. Hvor jeg også til slutt kastet opp. og vannet ble for varmt og smertene ballet seg på. Så sto opp kom inn på undersøksrommet igjen forsatt samme åpning. og de tok vannet. Senere fikk jeg akkepunktur og jeg små gulpet. Siden prøvde jeg å sitte på ball med plutselig kastet jeg opp igjen. ved neste undersøkelse var jeg 9cm. og de begynte sakte å sette i gang. Da jeg nå følte pressing ved riene. De vil jeg skulle helst presse fire. Men jeg klarte som regel bare tre. Så vi gikk ut på tid. Men fikk stå over to rier og etter det så sa det bare poff å jeg presset og presset på å poff var hu ute. Var sååå deilig etterpå. Helt 100% smertefri. også det å kunne ta seg på tærene i dusjen. Deilig!! Eneste var bare den ekle svia ved tissing. Men dusjen på do med kaldt vann hjalp sikkelig. Varme vannet i dusjen var motsatt. Siden ble vi på sykehuset til i går rundt halv tolv da vi fikk endelig dra hjem. Første dagen tok de gulsott test av henne. og vi var på legekontroll. Siden tok de føllingtest 48timer etter fødesel og ny gulsott test. Som da hadde gått opp. Så hu skal inn å sjekkes til mandag.
Jeg fikk også drypp med sukkervann,antibiotika og rie i gangsetter.
hu var 3535kg, 50cm lang og hadde hodeomkrets på 34cm.
Jeg fikk også drypp med sukkervann,antibiotika og rie i gangsetter.
hu var 3535kg, 50cm lang og hadde hodeomkrets på 34cm.