klar for nr 2 :)
Elsker forumet
sukkervann ja, men ikke vær kjip på vannet. ha det i flaske og la ungen drikke en del. gjorde det her, og da fyllte han to bæsjbleier, og sov i 4,5 timer etterpå [:)] nå får han litt om dagen, godt fordelt utover, og han fjærter å bæsjer helt fint, har ikke vært noe skriking siden vi begynte med det [:)]
hvor mye av hvert da?[:)]
dytter litt...
ønsker oppskriften din lille pooh[;)]
hvor mye av hvert da?[:)]
dytter litt...
ønsker oppskriften din lille pooh[;)]