lille pooh

klar for nr 2 :)

Elsker forumet
sukkervann ja, men ikke vær kjip på vannet. ha det i flaske og la ungen drikke en del. gjorde det her, og da fyllte han to bæsjbleier, og sov i 4,5 timer etterpå [:)] nå får han litt om dagen, godt fordelt utover, og han fjærter å bæsjer helt fint, har ikke vært noe skriking siden vi begynte med det [:)] 


hvor mye av hvert da?[:)]

dytter litt...
ønsker oppskriften din lille pooh[;)]
 
jeg fyller flaska jeg har på 260 ml. så har jeg sånn ca 4 ts sukker i [:)]
fikk oppskrifta hos søstra mi som hadde kolikkunge[;)]

håper det funker like bra for dere som for oss, lykke til[:)]
 
oki, takk[;)]
 
men fordeler du dette på en dag? eller over lengre tid?
 
det går som regel i løpet av dagen, men lager uansett nytt på morgenen[:)]
 
gidder ikke varme det omm hver eneste gang nei..[;)]
 
Back
Topp