lille pia mi

EmLi

Glad i forumet
Uff lille pia mi reagerte litt på vaksinene å har hatt litt feber i kveld..merket at hun var littt urolig så tenkte jeg skulle sjekke...ikke så veldig mye da heldigvis, men håper hun sover godt i natt så hun blir bedre i morgen...liker ikke at hun er syk,føler meg jo såå hjelpesløs...[:(]

Frida reagerte også med litt feber.. hadde 38.. så ikke så mye.. men nok til at jeg merket at hun var slapp og sliten.. vi ga henne en stikkpille og ble kvitt feberen kjappt[;)] Ble ikke det nevnt for deg da du tok sprøyten?

Frida gråt som en stukken gris hun stakkars.. vondt å se på...[:(]

emma var blid som ei sol helt til de stakk da skreik hu sm en stukken gris hu å...va vondt å hør på...mn gikk fort over da...emma har 38 hu å mn tenkte det måtte være mere feber til for å ta sikkpille????

nei, gi henne en du [:)] så får hun sove godt[:)]

ORIGINAL: lenaoganders

emma var blid som ei sol helt til de stakk da skreik hu sm en stukken gris hu å...va vondt å hør på...mn gikk fort over da...emma har 38 hu å mn tenkte det måtte være mere feber til for å ta sikkpille????

Nei, det trenger det ikke.. Vi kunne også gi en stikkpille hvis hun gråt mere enn vanlig.. det er også en vanlig måte å reagere på etter de sprøytene.. Du gjør ikke noe galt ved å gi henne en sånn stikkpille nå. Det fikk i alle fall jeg beskjed om. At hun kunne få feber.. fikk hun feber over 40 så anbefalte de stikkpille.. men kunne også gi hvis hun var en del grinete pga litt feber.. eller bare var grinete..

hmm ja hu sover nå..mn viss hun våkner å er dårlig i natt så gjør jeg det...takk for tipset....[;)]

Bare hyggelig[:D] Får håpe hun sover søtt igjennom hele natten[;)]

Men da vet du det jo til en annen gang i alle fall.. hvis hun skulle få feber en annen gang..

Lykke til[:D]

Uff denne tråden skulle jeg ikke ha lest[:-] har ikke tatt noen vaksine enda..

Men god bedreing til lille Emma Louise[:)] og lille Frida[:)]

Back
Topp