Lille pedagogen min...

**Eggerøra**

Forumet er livet
-"Mamma, kan du komme inn i hytta mi?"
- "Mamma klarer ikke å krype dit, vennen"
- "Trøv, mamma, du må trøve, pom igjen, du klare det, mamma, du e så flink!"

[:D] Nesten så jeg prøvde til slutt, vettu! Motivator de lux [:D]

(til info var mitt "nei" basert på en kombinasjon av vondt bekken, kynnere, stor mage og en hytte med omtrent 1/2m takhøyde...)[8D]

Haha, så skjønn han er[:D]

Hahahaha, så herlig! [:D][:D]

Tobias er litt motsatt han. Om jeg skal fikse feks teite-tv'n vår, og faktisk klarer noe, så blir han skikkelig overraska og sier "Mamma, du fikk det til!!!!!"

ORIGINAL: Skrållan

Tobias er litt motsatt han. Om jeg skal fikse feks teite-tv'n vår, og faktisk klarer noe, så blir han skikkelig overraska og sier "Mamma, du fikk det til!!!!!"

[:D][:D][:D] den får vi også høre iblant ja... "DU KLAAARTE DET, MAMMA!!!" [:D] Helst når jeg rygger inn i garasjen... [8|][>:][8D]

Så kan han sladre også. Det var en morgen jeg skulle sette på Tv til ham, og bildet var borte, skjermen var altså helt svart. Tilfeldigvis ringte sambo akkurat da, og lilling fikk snakke litt med ham. Jeg overhørte følgende uttalelse: "pappa, du må komme hjelpe mamma med TVn, ho klaaare det ikke, æ ser ingenting!" [>:]

[:D]

Kan du sende han nordover et par dager? Trenger en motivator til studiet, ble plutselig veldig tungt her.. [8D]

ORIGINAL: *naftaline*

Kan du sende han nordover et par dager? Trenger en motivator til studiet, ble plutselig veldig tungt her.. [8D]

Hehe kanskje det, han gjør seg nok som veileder ja [:D]

ORIGINAL: **Eggerøra**

Bare å sette han på båten, jeg skal hente! [:D]

Bare å sette han på båten, jeg skal hente! [:D]

[:D][:D][:D] Du må nok vente til han er ferdig utdannet selv kanskje... [8D]

ORIGINAL: Skrållan

[:D][:D][:D] den får vi også høre iblant ja... "DU KLAAARTE DET, MAMMA!!!" [:D] Helst når jeg rygger inn i garasjen... [8|][>:][8D]

Hehehehe! [:D][:D]

Back
Topp